Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@09:00:59 GMT

واقعیت‌های تلخ امروز توسط جریان تحریف بزک می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۲۴۱

واقعیت‌های تلخ امروز توسط جریان تحریف بزک می‌شوند

احمد قربانی پور با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی جریان تحریف بیان واقعیت های موجود به صورت وارونه و برعکس است، گفت: پاسخ حقوق حقه مردم، واقعیت‌های تلخی است که امروزه توسط جریان تحریف بزک می‌شود و فضای جامعه را گل و بلبل جلوه می‌نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد قربانی پور در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم شکست خواهد خورد؛ این جمله بخشی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری است که جریان تحریف را واکاوی کردند و فرمودند که شکست تحریم‌ها در هر زمینه‌ای منوط به شکست جریان تحریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شانزدهمین نشست خبری رئیس‌جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی بیان کرد: از محتوا سخنان رئیس جمهور دو نکته استنباط می شود؛ نکته اول را با یک سوال مطرح می‌شود که چرا رئیس‌جمهور در شرایط کرونایی که از حضور در هر جلسه‌ای غیر از جلسه هیئت دولت که به تازگی با جلسات ستاد کرونا یکی شده است، دوری می‌کند حاضر به برگزاری نشست خبری در مورد عملکرد دولت شده است آنهم بعد از وققه بسیار طولانی؟

وی ادامه داد: تنها دلیل برگزاری این نشست در شرایط فعلی را شاید بتوان اتفاقات اخیر در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور دانست که بسیاری از این اتفاقات متاسفانه به مذاق دولتمردان و شخص رئیس جمهور خوش نیامده و در صدد پاسخگویی و به نوعی عقده گشایی برآمده است.

قربانی پور افزود: از جمله می توان به طرح اقدام راهبردی مجلس برای مقابله با تحریم ها و صیانت از حقوق ملت اشاره کرد که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و به عنوان قانون دولت موظف به اجرای آن است که از موضع‌گیری برخی دولتمردان این‌گونه برمی‌آید که این طرح که در واقع یک اقدام اساسی، راهبردی و بازدارنده توسط مجلس مانعی بر سر راه اهداف آینده دولت است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید فرصتی دست ایجاد می شد تا رئیس جمهور مواضع خود را به صورت علنی در این مورد بیان کند که نشست خبری ترتیب داده شده بود، عنوان کرد: نکته مهم دیگر در این نشست خبری بسیار هم قابل تامل است صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص وضعیت کشور و عملکرد دولت بود که به نوعی در این مباحث می‌توان گفت رد جریان تحریف کاملاً پیدا و نمایان است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی جریان تحریف بیان واقعیت های موجود به صورت وارونه و برعکس است، ابراز کرد: رئیس جمهور عنوان کرده است که وعده ما به مردم تعامل سازنده با جهان بود، وعده ما به مردم این بود که تحریم را از دوش مردم برمی‌داریم، مردم را به حقوق حقه خودشان می‌رسانیم، حق هسته‌ای را به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران تثبیت کردیم.

قربانی پور با طرح این سوال که آیا واقعیت همین است که رئیس جمهور بیان کرده است، اظهار کرد: قطعاً پاسخ بنده به عنوان یک تحلیل گر سیاسی منفی است؛ آیا حقوق حقه ملت ایران افزایش چند صد در صدی قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج زندگی آنان است؟ آیا حقوق حقه ملت بزرگ ایران ایستادن در صف های طولانی برای دریافت مرغ و تخم‌مرغ و... است؟

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آیا حقوق حقه ملت بزرگ ایران که بعد از شهادت سردار دلها همه با هم یک صدا فریاد انتقام از تروریست های جنایتکار آمریکایی را سر دادند مذاکره با این جنایتکاران است که دولت حاضر تمام هم و غم خود را معطوف به مذاکره کرده است؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: هزاران اما و اگر دیگر که پاسخ آنها واقعیت‌های تلخی است که امروزه توسط جریان تحریف بزک می‌شود و فضای جامعه را گل و بلبل جلوه می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جریان تحریف قربانی پور رئیس جمهور نشست خبری حقوق حقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، ضمن اظهار تاسف عمیق نسبت به آنچه در روز‌های اخیر در محیط‌های دانشگاهی آمریکا و برخی کشور‌های غربی رخ داده است، شکسته شدن حرمت دانشجو، استاد، دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، قانون، آزادی بیان، آزادی قلم و دفاع از حقوق انسان را فجایعی توصیف کرد که چهره حقیقی تمدن غرب را برای جهانیان آشکار و حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دورغ بودن ادعا‌های غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی را اثبات کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه غربی‌ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعار‌های فریبنده، خود را مدافع این ارزش‌ها جا زده بودند، افزود: رخداد‌های غزه پرده از این چهره غربی‌ها کنار زد و امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه و فهیم دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز و متجاسر به قانون، حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم و باور داریم این حضور و ایستادگی آگاهانه دانشجویان آمریکایی و غربی روشنگری و بازدارندگی موثری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا خواهد داشت.

رئیسی با اشاره به رویکرد‌های حمایتی جریان علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از حرکت‌های ضد صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: رسیدن پیام همبستگی و حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید آمریکایی و غربی، آنها را در احقاق حقوق ملت مظلوم و مقتدر فلسطین استوارتر می‌کند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه معلمان را بسیار روشنگرانه و چراغ راه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت کشور توصیف و تاکید کرد: عمل به این رهنمود‌ها جریان تعلیم و تربیت کشور را روز به روز به جایگاه شایسته خود نزدیک‌تر خواهد کرد، لذا تکلیف همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای تحقق این رهنمود‌ها مضاعف است.

گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر نفت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سود ده‌ترین واحد‌های تولیدی است که سال گذشته ۱۲ همت سودآوری داشته است.

اوجی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از ۸ میلیون لیتر در روز در ابتدای دولت مردمی به ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال گذشته گفت: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت مردمی تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدامات انجام شده فقط در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شده که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیرو‌های شاغل در پالایشگاه اضافه و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد

در ادامه جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی نیز با اعلام این خبر که بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است، اظهار داشت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

فرزین در توضیح این گزارش افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل شرافت و شرارت هستیم
  • شاهد تقابل جریان شرافت و شرارت در غرب هستیم
  • رئیسی: تقابل آشکار جریان شرافت و شرارت در غرب
  • در غرب شاهد تقابل جریان شرافت با شرارت هستیم
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم