Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهارکرد: دوازدهمین مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق مازندران همزمان در سراسر کشور با عنوان مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق برگزار شد.

فرامرز سپری با اشاره به جایگزینی ۱۵۰ کیلومتر سیم به کابل در پایان مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه با رویکرد اصلاح ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر گفت: اجرای این مانورها باعث ارایه برق مطمئن به مردم مازندران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه بازدید از دومین روز مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه خاطرنشان کرد:دوازدهمین مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق مازندران همزمان در سراسر کشور و با رویکرد اصلاح ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر با در ۵ شهرستان و با حضور ۵۱ اکیپ عملیاتی و ۲۲۳ نیروی فنی اجرایی  برگزار شد.

وی با اشاره به تعویض ۸۴۲ لامپ ۲۱۰ واتی با هدف اصلاح روشنایی معابر گفت؛ عملیات جایگزینی ۱۵۰ کیلومتر سیم به کابل شبکه فشار ضعیف توزیع برق مازندران نیز همزمان با برگزاری این مانور به پایان رسید.

سپری با بیان اینکه مانورهای جهادی در مازندران در راستای پویش" این خانه روشن است" و همزمان با سراسر کشور بصورت ماهانه ادامه خواهد داشت، افزود: اصلاح روشنایی معابر،تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقای شاخص های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و اطمینان شبکه و بهبود رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دیگر اهداف این مانور جهادی بود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه مشترکان مازندرانی می توانند با نصب اپلیکیشن برق من تمامی خدمات برق را به صورت غیرحضوری دریافت کنند، تصریح کرد: ارائه خدمات غیرحضوری برای تسریع در زمان ارائه خدمات در اولویت برنامه های شرکت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی غرب مازندران شرکت توزیع نیروی برق مازندران اصلاح روشنایی معابر مانور جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب