Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:23:56 GMT

شناسایی زیان ۴۴۲ریالی «ولیز» برای هر سهم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۸۸۹

شناسایی زیان ۴۴۲ریالی «ولیز» برای هر سهم

شرکت لیزینگ ایران در صورت های مالی ۶ماهه با زیان انباشته یک هزار و ۵۹۲میلیارد ریالی، برای هرسهم ۴۴۲ریال زیان شناسایی کرد.

به گزارش پول نیوز، شرکت لیزینگ ایران در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ به زیان عملیاتی ۲۷۲میلیارد ریال و زیان خالص ۲۶۵میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته به ترتیب با رشد ۱۶۸ و ۱۸۳درصدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیان انباشته این شرکت۶۰۰میلیارد ریالی در دوره مالی ۶ماهه با رشد ۳۵۰درصدی به مبلغ یک هزار و ۵۹۲میلیارد ریال رسیده و زیان هر سهم آن نیز با افزایش۱۸۳درصدی به ۴۴۲ریال رسید.

در گزارش منتشر شده این شرکت، حسابرس و بازرس قانونی به مالیات عملکرد سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ اشاره دارد که برگ تشخیص آن به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال صادر شده است. همچنین مالیات و عوارض ارزش افزوده سال ۱۳۹۸ و ۶ ماهه اول ۱۳۹۹ توسط مراجع مالیاتی مورد رسیدگی قرار نگرفته است و بنا به مراتب فوق، احتساب کسری ذخیره به دلیل عدم وجود مستندات کافی امکان پذیر نیست.

علاوه بر این یکی از یادداشت های گزارش حسابرس به مانده اصل، سود و جرایم دو فقره تسهیلات دریافتی از بانک تجارت اشاره دارد که جمعا به مبلغ ۳هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال است .بنابراین طبق مکاتبات انجام شده با بانک تجارت، تسهیلات مزبور در قالب یک فقره تسهیلات با مانده بدهی به مبلغ ۲هزار و ۲۲۶میلیارد ریال اصل، ۴۰۱میلیارد ریال سود و ۵۷۲ میلیارد ریال جرایم جمعا به مبلغ ۳هزار و ۱۹۹میلیارد ریال اعلام شده که در این خصوص در غیاب مستندات لازم و حل و فصل نهایی با بانک تجارت تعیین آثار ناشی از مغایرت مزبور بر اقلام صورت های مالی امکان پذیر نیست.

بنابراین با توجه به مطالب اعلام شده، عملا شرکت قادر به ادامه فعالیت مطروحه در اساسنامه نبوده و ساختار مالی شرکت از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و تداوم فعالیتهای آتی شرکت منوط به اصلاح سرمایه در گردش، وصول اقساط معوق مطالبات و تسویه تسهیلات دریافتی از بانک است. موارد مزبور و برنامه‌های شرکت جهت اصلاح این وضعیت در صورتهای مالی افشا نشده است

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهم زیان خالص شرکت لیزینگ ایران ولیز تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!