Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@17:37:54 GMT

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۸۹۱

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

رویداد۲۴ پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.  

بر این اساس، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، در روز شنبه ۲۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه، ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۲۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرداخت وام بدون ضامن/ چه کسانی می‌توانند وام سهام عدالت بگیرند؟

بر این اساس ارزش روزانه سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی، در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

همچنین سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روز شنبه هفته قبل ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته است.

البته این مباحث درحالی مطرح می شود که تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده و سهام داران اجازه فروش سهام خود را ندارند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت سهامداران ۱۲ میلیون ۱۱ میلیون هزار تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند