Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه، افزایشی یا کاهشی می شود؛ به طوریکه در روزهای ابتدایی هفته گذشته، ارزش این سهام بیشتر از روزهای پایانی بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه، افزایشی یا کاهشی می‌شود؛ به طوریکه در روز‌های ابتدایی هفته گذشته، ارزش این سهام بیشتر از روز‌های پایانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

بر این اساس، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، در روز شنبه ۲۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه، ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۲۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است.

بر این اساس ارزش روزانه سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی، در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

همچنین سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روز شنبه هفته قبل ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته است.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده و سهام داران اجازه فروش سهام خود را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی سهام عدالت بورس ارزش واقعی سهام ۱۱ میلیون ۱۲ میلیون هزار تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا