Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@01:21:20 GMT

یلدای همدلی با همت هیئت بیت الاحزان همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۰۴۸

یلدای همدلی با همت هیئت بیت الاحزان همدان

رجبی گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) ۹۰ بسته حمایتی شب یلدا بین خانواده های نیازمند همدان توزیع می شود.

«علیرضا رجبی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پویش یلدای همدلی با هدف اشاعه فرهنگ کمک‌های مؤمنانه، برگزاری جشن  میلاد حضرت زینب(س) و ماندن در خانه برگزار می شود.

 

مسئول هیئت بیت‌الاحزان فاطمه(س) همدان  افزود: امسال شب یلدا با میلاد حضرت زینب(س) مصادف شده است، همچنین به ‌منظور پیشگیری از کرونا و تشویق مردم به ماندن در خانه اقدام به برگزاری پویش توزیع بسته حمایتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با اشاره به اینکه این پویش کاملاً مردمی بوده و هزینه‌های آن از سوی خیرین پرداخت شده است، افزود: در مجموع ۱۳ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

 

مسئول هیئت بیت‌الاحزان فاطمه(س) یادآور شد: هر بسته تهیه شده شامل کیک، تنقلات ویژه شب یلدا، میوه و... و همچنین پیکسل سردار شهید سلیمانی است.

 

رجبی اظهار کرد: از خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند خواسته شده در جشن شب یلدا عکس‌هایی بگیرند و برای هیئت ارسال کنند؛ به بهترین عکس‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، هیئت "بیت الاحزان فاطمه(س)" از سال 1374 و با همراهی و همت چندین همسایه در محله چرمسازی شهر همدان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

این هیئت در سال های اولیه تشکیل، اقداماتی همچون برگزاری دعای کمیل، دعای ندبه، پخت و پخش نذری، سینه زنی و مراسم ماه محرم، توزیع اقلام تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند و غیره را انجام می داد و همزمان با اقدامات انجام شده، در ایام خاص نیز برنامه های مخصوص را در دستور کار خود داشته است.

 

 هیئت و موسسه خیریه بیت الاحزان تا قبل از ورود ویروس کرونا بسیار فعال بود و با تعطیل شدن جلسات هیئت و فعالیت های قرآنی، راه و روش جدیدی را در پیش گرفت و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و طرح مواسات و همچنین کمک به کادر درمان فعالیت های مختلفی انجام می هد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های حمایتی میلاد حضرت زینب س خانواده های نیازمند بیت الاحزان شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند