Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@02:03:15 GMT

انتشارات کامل طلایی در بانک کتاب بیستک

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۰۹۸

انتشارات کامل طلایی در بانک کتاب بیستک

انتشارات کامل طلایی در بانک کتاب آنلاین بیستک

امروزه آموزش عمیق و نکته‌وار کتب درسی و آمادگی دانش‌آموزان جهت آزمون‌های پایانی و آزمون‌های ورودی مدارس و المپیاد مرهون تکرار و تمرین زیاد افراد مذکور است. منتها این تمرین و تکرار فقط با اتکا به کتب درسی مدارس میسر نخواهد بود و بدون خرید کتاب‌های کمک درسی مناسب، مسیر موفقیت عزیزان به خوبی هموار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نقش کتاب‌های کمک درسی و کمک آموزشی به خوبی عیان می‌شود. حال این تمرین و تکرار اگر بخواهد در مسیر اصولی و منطقی قرار بگیرد، نیاز به محصولات یک انتشارات با کتاب‌های کمک اموزشی در سطح بالا و با کیفیت احساس می شود. از جمله‌ی این انتشارات می توان به انتشارات کامل طلایی اشاره نمود که همه‌ی هم وغم خود را برای بالا بردن کیفیت محصولات خود به کار بسته است. انتشارات کامل طلایی با تعداد محدود کتاب‌های کمک آموزشی اما پر بار خود توانسته نیازهای دانش آموزان پایه‌ی سوم تا دهم را به خوبی درک و برای پیشرفت تحصیلی آنان به قلم توانمند مولفان خود اتکا نموده و محصولاتی را ارائه دهد که با آن‌ها درصدد جلب رضایت دانش آموزان باشد. بانک کتاب آنلاین بیستک خود را موظف دانسته تا بهترین‌ها را در بانک کتاب خود ارائه دهد و محصولات انتشارات کامل طلایی از این امر مستثنی نیست. در ادامه، بانک کتاب بر خود لازم دانسته تا مخاطبین خود را با محصولات این انتشارات و مزایای ویژه‌ی بانک کتاب برای ارائه‌ی این محصولات، بیشتر آشنا نماید.

آشنایی بیشتر با انتشارات کامل طلایی

حوضه‌ی فعالیت انتشارات کامل طلایی، چاپ محصولات  برای پایه‌های سوم ابتدایی تا دهم متوسطه می‌باشد. با این که محصولات این انتشارات محدود در پایه‌های سوم تا دهم می‌باشد، اما تنوع و کیفیت بالای مجموعه کتاب‌های کامل طلایی، دقت و حسن توجه نویسندگان آن، به مقوله ی محتوا و مضامین تالیفات را نشان می‌دهد.

محصولات این انتشارات در چند گروه زیر منتشر شده است. این چند گروه عبارت‌اند از:

دفترهای تمرین کتاب‌های کار کتاب‌های کار+آموزش+تمرین کتاب‌های کار دوسطحی مجموعه کتاب‌های فسفری کتاب 31 استان و شهر تهران کتاب ضرب‌آهنگ ریاضی کتاب‌های تیزهوشان

در ادامه با محتوای این کتاب‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

آشنایی با محصولات انتشارات کامل طلایی

 دفتر تمرین انتشارات کامل طلایی

این کتاب‌ها شامل کار در کلاس، آزمون، تمرین، فعالیت و مرور فصل می‌باشد. این دفاتر تحت عنوان دفتر ریاضی پایه‌ی سوم تا دهم  و دفتر عربی برای پایه‌های هفتم تا نهم به نگارش درآمده است.

کتاب‌های کار انتشارات کامل طلایی

شامل:

آموزش کامل به همراه نکات مهم(آموزش تکمیلی و نکات اصلی) سوال‌های امتحانی متنوع نمونه آزمون‌های نوبت اول و دوم (آزمون‌های پایان فصل) نمونه آزمون‌های میان نوبت سوال‌های چهار گزینه‌ای متنوع با پاسخ نامه مثال‌های آموزشی+پاسخ تشریحی پرسش‌های چهار گزینه‌‌ای مدارس خاص (در کتاب کار ریاضی ششم)

کتاب‌های کار + آموزش + تمرین انتشارات کامل طلایی

شامل:

آموزش کامل کتاب درسی مثال‌های آموزشی با پاسخ تشریحی تمرین‌ها و پرسش‌های امتحانی متنوع آزمون‌های مستمر و درس به درس آزمون‌های پایان فصل آزمون‌های نوبت اول و دوم

مجموعه کتاب‌های فسفری انتشارات کامل طلایی

این مجموعه کتاب‌ها برای دروس زبان، عربی پایه‌های هشتم و نهم، و فارسی نهم تالیف شده است. این کتاب‌ها با ویژگی مجموع سه جلد در یک جلد(کتاب درس، کتاب کار، کتاب امتحان) بر سر زبان‌ها افتاد. محتوای این کتاب‌ها شامل درس‌نامه‌ی جامع، آموزش تشریحی متنوع و جذاب، سوالات چهارگزینه‌ای، آزمون‌های تکوینی درس به درس و پاسخ‌های تشریحی می‌باشد.

کتاب 31 استان  و شهر تهران

این کتاب ویژه‌ی دانش آموزان پایه نهم طراحی شده است و شامل آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره دوم از جمله نمونه دولتی می‌باشد. در این کتاب برای تمام سوالات، پاسخ تشریحی مناسب نوشته شده است.

البته کتاب دیگری با نام "امتحانات هماهنگ 31 استان" برای درس ریاضی نهم نیز به چاپ رسیده که شامل، امتحان فصل به فصل سال جاری به همراه امتحانات میان ترمِ نوبت اول و دوم و امتحانات 31 استان و شهر تهران می‌باشد.

از این دو کتاب به نام کتاب‌هایی برای رسیدن به "سریع‌ترین راه برای رسیدن به آرزوهامون" یاد می‌شود.

کتاب ضرب آهنگ ریاضی انتشارات کامل طلایی

این کتاب در حال حاضر برای ریاضی پایه دهم نوشته شده و شامل تاریخچه، درس‌نامه، پرسش‌های چهار گزینه‌ای به همراه پاسخ‌نامه تشریحی می‌باشد.

کتاب‌های تیزهوشان انتشارات کامل طلایی

این کتاب‌ها برای ورود به مدارس تیزهوشان ویژه‌ی پایه‌ی ششم و نهم طراحی شده است و شامل آموزش فصل به فصل همراه با نکات مهم امتحانی، مطالب تکمیلی و تیزهوشان و بیان نکات تستی، سوال‌های چهارگزینه‌ای متنوع همراه با پاسخ‌نامه تشریحی، آزمون‌های ورودی مدارس خاص، نمونه دولتی و تیزهوشان می‌باشد.

کتاب‌های کار دو سطحی انتشارات کامل طلایی

این کتاب‌ها شامل دو سطح عمومی و تکمیلی می‌باشد. در سطح عمومی، آموزش کامل کتاب درسی، مثال‌های آموزشی به اضافه‌ی پاسخ تشریحی، آزمون‌های پایان فصل، آزمون‌های میان نوبت و نوبت اول گنجانده شده است. در سطح تکمیلی، آزمون‌های تکمیلی و نکات تستی، پرسش‌های تکمیلی به اضافه‌ی پاسخ نامه تشریحی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای ورودی مدارس خاص و پاسخ این پرسش‌ها آمده است. این کتاب‌ها برای دروس ریاضی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم نوشته شده است.

مزایا و فواید خرید کتاب‌ کمک درسی انتشارات کامل طلایی از بانک کتاب آنلاین بیستک

امروزه خرید کتاب از طرق مختلف فیزیکی یعنی حضور در مراکز فروش کتاب وغیرحضوری یعنی خرید اینترنتی کتاب از سایت‌ها و بانک کتاب‌های مختلف صورت می‌پذیرد. در این بین معمولا یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها و تفریحات برای عموم کتاب‌خوان‌ها و افراد اهل مطالعه خرید حضوری کتاب از کتاب‌فروشی‌ها می‌باشد ولی می‌توان یادآور شد که نقش بانک کتاب‌های آنلاین اینترنتی در خرید راحت و آسان همراه با ایجاد لذت خرید برکسی پوشیده نیست. تخفیفات گسترده و ارسال رایگان کتاب به درب منزل از جمله مزیت‌هایی است که هر خریدار کتاب به دنبال ان است که این امکان توسط بانک کتاب آنلاین بیستک برای همه دانش آموزان عزیز و همچنین عزیزان کنکوری فراهم شده است. آنلاین بیستک بستر مناسبی را برای خرید کتاب‌های کمک درسی از جمله کتاب‌های کمک درسی انتشارات کامل طلایی برای عزیزان فراهم نموده تا با صرفه‌جویی در زمان وخرید کتاب با هزینه کمتر به خاطر تخفیفات گسترده و ارسال رایگان، به اهدافشان که همان یادگیری دقیق است، نزدیک شوند. تجربه‌ی یک بار خرید از بانک کتاب بیستک باعث ایجاد یک عادت همیشگی برای خرید کتاب آنلاین خواهد شد. عادتی که می تواند مسبب خرید یک سبد کتاب با یک کلیک ساده برای مخاطب شود.

کتاب آنلاین بیستک بعد از دریافت سفارش کتاب از مشتریان، با در نظرگرفتن زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظر مخاطبین خود، سعی می‌کند که در کمترین زمان ممکن، سفارشات را به دست مخاطب خود برساند.

 

راه‌های ارتباطی با بانک کتاب آنلاین بیستک:

نام مدیریت: اصغر محلاتی

ارسال  به تمام نقاط کشور

ساعت ارسال تهران  همه روزه از ساعت 16 الی  22

ارسال شهرستان با پست سفارشی 72 ساعته

شماره تماس:

66410000

66412500

09126412500

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ کتاب های کمک درسی مجموعه کتاب ها کتاب های کار دانش آموزان پاسخ تشریحی کتاب ها خرید کتاب پاسخ نامه نوبت اول پرسش ها ی پایه تا دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند

مجله ساینس اخیراً مقاله‌ای علمی را منتشر کرده که در آن توضیح داده است گروهی از ستاره شناسان با انجام مطالعه‌ای بر روی قمر Io دریافتند که فعالیت‌های آتشفشانی در این قمر حداقل ۴.۵ میلیارد سال است که ادامه دارد.

این مجله به نقل از دانشمندانی که این مطالعه را انجام داده اند، می‌نویسد: ترکیب متقارن اتم‌های فرار در جو آیو، از جمله ترکیبات گوگرد و کلر، منعکس کننده تاریخچه فعالیت‌های آتشفشانی در این قمر است. ما نسبت این ایزوتوپ‌ها را اندازه گیری کردیم و دریافتیم که انتشارات صادره از آتشفشان‌های آیو حاوی سطوحی بسیار بالا از اشکال سنگین هر دو عنصر است و این نشان می‌دهد که آتشفشان‌های آیو از زمان‌های خیلی دور به شدت فعال بوده اند.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان نشان داد که انتشارات ناشی از آتشفشان‌های آیو حاوی نسبت‌های بی سابقه ایزوتوپ‌های سنگین عناصر "سولفور-۳۴" و "کلر-۳۷" است و حدود ۹۹.۹ ٪ از ذخایر اولیه این مواد از اعماق قمر آیو، در نتیجه فعالیت‌های آتشفشانی، به فصا پرتاب شده اند.

این نتایج توسط گروهی از دانشمندان آمریکایی و نیوزلندی به سرپرستی کاترین دی کلر دانشیار موسسه فناوری کالیفرنیا به دست آمد. این گروه قمر آیو را با استفاده از تلسکوپ میلیمتری ALMA در رصدخانه Liano de Chajnantor در صحرای اتاکامای شیلی زیر نظر گرفتند.

منبع: روسیا الیوم

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری