Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برگزاری ویژه برنامه های شب یلدا در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رنا از تهران ؛ غلامحسین ادب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 ضمن تبریک شب یلدا با تاکید بر برگزاری جشن یلدای متفاوت در شرایط شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: آیین شب یلدا یا شب چله یا جشن چله یکی از مناسبت های دیرین مردم ایران بوده و هست اما با توجه به شرایط خاص کرونایی که در کشور حاکم است، بر خلاف سال‌های گذشته باید آیین شب یلدا را به شکلی متفاوت برگزار کنیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در جهت قطع زنجیره کرونا، یاری دهنده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با اشاره به اینکه امسال برنامه های یلدایی متفاوتی در شرایط شیوع کرونا در سطح منطقه خواهیم داشت، گفت: با همکاری سرای محله شریف برنامه های عروسکی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) بصورت مجازی برگزار می شود.

ادب در ادامه افزود: به منظور ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، کاروان یلدا با انجام فعالیت های مختلفی اعم از برنامه های هنری، تئاتر ، موسیقی، نمایش ننه سرما و...  در سطح منطقه میزبان شهروندان خواهد بود.

ادب از رونمایی کتاب "شیدایی فرحروز" خبر داد و در ادامه گفت: این کتاب در خصوص سرگذشت زندگی یک جانباز ۷۰ درصد که ایثارگر هشت سال دفاع مقدس است که با حضور مولف و ناشر کتاب رونمایی خواهد شد. همچنین به مناسبت شب یلدا مراسم دورهمی دختران خیریه ملائک در بوستان ریحانه خواهیم داشت و به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) از کادر درمانی و پرستاران بیمارستان ها تقدیر و تشکر خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 ادامه داد: از جمله برنامه هایی که برای شب یلدا برنامه ریزی شده است اجرای مسابقات عکاسی و حافظ خوانی، نقاشی و فیلم کوتاه و...  در فضای مجازی، طراحی و اجرای المان شب یلدا در ساختمان ستادی و ساختمان امام علی(ع) و بوستان ریحانه و آذین بندی درختان با ریسه و انارهای چاپی در میدان اتریش خواهد بود. همچنین بنرهای پرتابلی یلدا در میادین و معابر پر تردد اکران و المان شب یلدا در ساختمان ستادی و ساختمان امام علی(ع) و بوستان ریحانه  طراحی و اجرا خواهد شد

او افزود: آموزش های متنوع میوه آرایی ساخت عروسک و‌کاردستی کیک و شیرینی پزی و... در صفحات مجازی مرتبط با این معاونت، تهیه تاریخچه شب یلدا و انتشار در صفحات مجازی، اجرای طرح همدلی و کمک مومنانه به خانواده های کم برخوردار با توزیع بسته های ارزاق از جمله آجیل و‌ میوه ، اجرای کار داوطلبانه و مسئولیت پذیری اجتماعی (تهیه سه تن میوه توسط یکی از اعضاء انجمن شهرسازان منطقه۲۲ ) و توزیع آن توسط اداره خدمات اجتماعی منطقه در بین ۱۵۰۰ کودک کار سطح شهر تهران، ۵۰۰ خانواده نیازمند منطقه۲۲، گرمخانه های شهر تهران، کمپ های ترک اعتیاد منطقه ۲۲، برخی مساجد، محلات، خیریه های منطقه مانند دارالقرار، ملائک، توانمندسازی معلولین طلوع و ...  از ویژه برنامه های شب یلدایی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 است.

در پایان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ گفت: برگزاری دورهمی‌ شب یلدا در شرایط کرونایی ممکن است به قیمت از دست دادن عزیزانمان تمام شود و حسرت نبودشان تنها به نیت لحظاتی بیشتر بودن در کنار هم، برایمان باقی بماند. پس تلاش کنیم شب یلدای امسال را دور از هم و در خانه های خود با تماشای برنامه های مفرح و شاد در نظر گرفته شده برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 22 شب يلدا ویژه برنامه های شب یلدا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 شب یلدا منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا