Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام سوم تیمی ایران به پایان رسید.

به گزارش برنا، سومین و آخرین روز از رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا برگزار شد و بازیکنان در سه دور پایانی با هم به رقابت پرداختند. در نهایت رده بندی اولیه تیمی و انفرادی مسابقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر این اساس و در رده بندی تیمی، تیم مغولستان با کسب ۲۰ امتیاز قهرمان مسابقات شد. تیم اندونزی با ۱۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دختران ایران با ۱۶ امتیاز به عنوان سوم رسید.   در رده بندی انفرادی نیز خولان انخسیاخان از مغولستان با ۷.۵ امتیاز قهرمان شد، نورعابدین شانتی از اندونزی با ۷ امتیاز دوم شد و نومینبالای تومور باتار دیگر بازیکن مغول هم با ۷ امتیاز سوم شد.   کیانا عرب بیشترین سهم را در کسب این عنوان داشت و ۶.۵ امتیاز برای تیم ایران کسب کرد و به عنوان پنجم انفرادی رسید.   نیکی نادرنیا با ۵ امتیاز رتبه ۱۲، وصال حامدی نیا یا ۴.۵ امتیاز رتبه ۱۶و کیمیا قاضی شریف نیز با کسب ۴ امتیاز به رتبه ۲۱ دست یافتند.   طبق مقررات، رده بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی‌های فنی تیم داوری اعلام خواهد شد. همچنین رقابت‌های بخش پسران از ۷ دی ماه آغاز خواهد شد.   رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شطرنج ورزش دانشگاهی ۵ امتیاز رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد