Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:08:25 GMT

تهرانی ها امروز و فردا بیشتر در ترافیک می‌مانند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۲۴۴

تهرانی ها امروز و فردا بیشتر در ترافیک می‌مانند

سردار حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز و فردا اتمام ساعت فعالیت اصناف (به غیر از گروه یک) تا ساعت ۱۸ اعلام شده است و همچنین ساعت ۲۰ نیز شروع محدودیت تردد برای خودروها از سوی ستاد ملی مبارزه کرونا مصوب و اعلام شده است.

وی گفت: طبعاً با توجه به همین دلیل، شاهد ترافیک بیشتری در سطح معابر شهر تهران خواهیم بود و حجم ترافیک در ساعات بعد از ظهر متراکم‌تر و بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمیدی به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بعد از ظهر که اوج ترافیک را در سطح معابر شاهد هستیم از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده و سعی کنند در این ساعات به جریان ترافیک نپیوسته و حجم ترافیک را افزایش ندهند.

رئیس پلیس راهور پایتخت افزود: چنانچه رانندگان امروز و فردا در ساعات اعلامی و بعد از ظهر الزام به استفاده از وسیله نقلیه خود را داشته باشند به این نکته توجه نمایند که باید وقت بیشتری را نسبت به روزهای قبل در ترافیک سپری نمایند و وقت خود را صرف نمایند.

کد خبر 5098638 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین حمیدی ریاست پلیس راهور تهران ترافیک ویروس کرونا شب یلدا ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران هفته پژوهش سازمان تامین اجتماعی شورای شهر کمیته امداد امام خمینی پیروز حناچی قوه قضاییه تصادفات رانندگی سربازی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم

محمدرضا قاضی گفت: برای امروز و فردا آسمان ابری تا نیمه‌ابری و در ساعات بعدازظهر وزش باد با سرعت ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که به دلیل شرقی بودن جهت آن، با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.

 کارشناس هواشناسی قم  بیان کرد: فردا بعدازظهر سرعت وزش باد با کمی افزایش به ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

او ادامه داد: برای روز پنجشنبه علاوه بر این‌که آسمان ابری تا نیمه‌ابری و وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، اوایل شب با رگبار و رعدوبرق نیز همراه خواهد شد.

قاضی گفت: این شرایط برای روز جمعه نیز تکرار می‌شود و وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

به گفته  کارشناس هواشناسی قم ، دمای هوا برای امروز و فردا ۳۳ درجه و پنجشنبه و جمعه به دلیل فعالیت سامانه بارشی ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس هواشناسی قم افزود: شنبه مجددا دما افزایش می‌یابد و وزش باد نیز با سرعت بیش از ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند