Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به کاهش یک ساعته زمان شروع محدودیت‌های تردد شبانه در تهران برای امروز و فردا، لازم است که رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کنند تا جریمه نشوند.

سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به ابلاغ ستادکرونا در مورد ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه که برای کاهش ترددها در شب یلدا اتخاذ شده است، گفت: طی این دو روز ساعت اتمام فعالیت تمامی صنوف به غیر از گروه یک، تا ساعت ۱۸ بوده و از ساعت ۲۰ نیز ممنوعیت های تردد شبانه آغاز خواهد شد، از این رو پیش بینی پلیس این است که امروز و فردا شاهد ترافیک سنگین عصرگاهی در معابر داخل شهری پایتخت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجم ترافیک در ساعات بعد از ظهر متراکم تر و بیشتر خواهد شد، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که زمان سفر خود در این دو روز را مدیریت کرده و از انجام ترددهای غیر ضروری در شهر به ویژه در ساعات عصرگاهی که ترافیک به اوج خود می‌رسد خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: اما اگر رانندگان به هر دلیل در روزهای امروز و فردا قصد تردد در معابر و به خصوص در ساعات عصرگاهی را دارند توجه داشته باشند که باید وقت بیشتری را نسبت به روزهای قبل در ترافیک سپری کنند، از این رو لازم است که زمان سفر خود را مدیریت کنند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود رسیده باشند.

حمیدی اضافه کرد: برابر مصوبه ابلاغ شده در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت آغاز محدودیت های تردد شبانه از ۲۱ به ۲۰ تغییر کرده و خودروهایی که پس از این ساعت در معابر باشند، از سوی دوربین‌ها و نیز ماموران پلیس ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امروز و فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم

محمدرضا قاضی گفت: برای امروز و فردا آسمان ابری تا نیمه‌ابری و در ساعات بعدازظهر وزش باد با سرعت ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که به دلیل شرقی بودن جهت آن، با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.

 کارشناس هواشناسی قم  بیان کرد: فردا بعدازظهر سرعت وزش باد با کمی افزایش به ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

او ادامه داد: برای روز پنجشنبه علاوه بر این‌که آسمان ابری تا نیمه‌ابری و وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، اوایل شب با رگبار و رعدوبرق نیز همراه خواهد شد.

قاضی گفت: این شرایط برای روز جمعه نیز تکرار می‌شود و وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

به گفته  کارشناس هواشناسی قم ، دمای هوا برای امروز و فردا ۳۳ درجه و پنجشنبه و جمعه به دلیل فعالیت سامانه بارشی ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس هواشناسی قم افزود: شنبه مجددا دما افزایش می‌یابد و وزش باد نیز با سرعت بیش از ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته