Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه صف‌های خرید حدود دو هزار و ۹۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش حدود ۸۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «بوعلی»، «زاگرس» و «وکبهن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۷۳۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «فاهواز»در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۵۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۲۵میلیارد تومان (۷۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۱۶.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از هزار و ۱۱۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۱۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۳۹میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۷درصد از سه هزار ۸۱۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۱۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۷۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر،  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

پربیننده ترین سقوط همه بازار‌ها در هفته آخر آذر/ سرمایه‌گذاران بورسی بیشترین زیان را داشتند مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ هفته یک‌دست سرخ صندوق‌های طلایی و سهامی بازار روزهای منفی خود را پشت سر گذاشت؟ آینده مبهم ETFها سلطه قیمت‌گذاری خودروسازها بر قطعه سازان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس فرابورس زاگرس صف خرید بورس امروز وضعیت بورس امروز صف فروش تحلیل بورس امروز بورس فردا بوعلی صفوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6087571 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد