Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، مانور اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع برق در خراسان جنوبی با حضور ۱۰۰ نفر پرسنل اجرایی در قالب ۳۰ گروه عملیاتی در سطح استان برگزار شد، گفت: شناسایی و رفع کانون‌های افت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه از جمله اهداف مهم این مانور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دادگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سراسری بودن این مانور، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی شرکت توانیر در خصوص تداوم اجرای مانورهای تعمیرات شبکه‌های توزیع روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هر ماه، مانور اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع و مانور تعدیل روشنایی معابر ۲۷ و ۲۸ آذر ماه پیش بینی و برگزار شد.

وی با تاکید بر اجرای مانور اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع با محوریت طرح چاوش، افزود: شناسایی و رفع کانون‌های افت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه از جمله اهداف مهم این مانور بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، تامین برق با کیفیت و بهبود رضایتمندی مشرکان نیز از دیگر اهداف این مانور برشمرد و ادامه داد: در این مانور ۹ دستگاه ترانس و نزدیک به ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با کابل خودنگهدار احداث شد که به رفع کانونهای تلفات و کاهش افت ولتاژ در شبکه‌های توزیع کمک شایانی خواهد داشت.

دادگر با اشاره به برگزاری مانور تعدیل روشنایی معابر بیان کرد: باهدف صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش مصرف سوخت و امکان بهره گیری بیشتر مشترکان از مصرف سوخت گاز با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز، مانور تعدیل روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مانور تعدیل روشنایی در قالب ۲۰ گروه عملیاتی و با حضور ۷۰ پرسنل عملیاتی طی دو روز انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق مانور تعدیل روشنایی شبکه های توزیع خراسان جنوبی افت ولتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود