Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@12:30:26 GMT

رشد ۱۸۵هزار میلیارد ریال پرتفوی «وسخوز»

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۶۷۲

رشد ۱۸۵هزار میلیارد ریال پرتفوی «وسخوز»

شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان با توجه به فعالیت یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی خود را توانسته ۱۸۵هزار و ۳۵۲میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال بزرگتر کند. به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به31 شهریور۱۳۹۹، سود هرسهم را ۳۹ریال اعلام کرد.

این شرکت در یکسال مالی سود عملیاتی خود را ۱۰هزار و ۲۸۲میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰۱میلیارد و ۲۸۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۶هزار و ۲۶۸میلیارد ریال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وسخوز در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد با رشد ۱۸۵هزار و ۳۵۲میلیارد و ۸۴۴میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با رشد ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریالی به مبلغ ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریالی به ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت سهام بورسی خریداری شده دوره مالی مورد گزارش را ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد و ۱۵۹میلیون ریال منتشر کرد.

هیات مدیره این شرکت در نظر دارد که سهام خود را در شرکت‌های سودده سرمایه پذیر به نحوی حفظ کند و برنامه‌هایی را مد نظر قرار دهد تا سهامداران روش غیر مستقیم سهام خود را نگهدارند، از سود و مزایای آتی شرکت‌های مذکور بهره‌مند شوند و شرکت بتواند از سود حاصله در رونق و توسعه برنامه‌های استان نقش مثبتی ایفا کند.

وسخوز در نظر دارد در پروژه‌های درآمدزای استانی مشارکت کند و در حفظ و ارتقای سهام مشمولین غیرمستقیم در پرتفوی شرکت تلاش مضاعف داشته باشد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور