Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی قرار است از محمد بنا و منصور برزگر نیز تجلیل شود.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی قرار است فردا (یکشنبه) ساختمان جدید این فدراسیون که مربوط به امور اداری است در خانه کشتی شهید ابراهیم صدرزاده افتتاح شود.

بعد از ریاست دبیر در فدراسیون کشتی وی اقدام به بازسازی و نوسازی کامل خانه‌های کشتی شماره یک و شماره دو کرد که در ابتدای امسال خانه کشتی شهید ابراهیم هادی بازسازی و بازگشایی شد و اکنون امور مربوط به بازسازی سالن کشتی شهید صدرزاده در حال انجام است که فاز نخست این بازگشایی که مربوط به امور اداری فدراسیون است فردا افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فدراسیون کشتی قرار است در حاشیه این مراسم، تجلیلی نیز از محمد بنا و منصور برزگر به عنوان دو مربی تاثیرگذار در تاریخ کشتی ایران انجام شود.

بیشتر بخوانید: دبیر: متهم به استقلالی بودن، شدم/ خاطیان فینال لیگ را به دادگاه معرفی می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی محمد بنا منصور برزگر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی محمد بنا منصور برزگر فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور