Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مطلب سعی داریم به طور مختصر به معرفی سه محصول پر کاربرد و لوکس امروزی از لوازم خانگی و رستورانی را معرفی کنیم که شامل ماهیتابه وک، دستگاه کالباس‌بر وسینی مخصوص استخر است.

به گزارش برنا، لوازم خانگی و رستورانی لوکس و مدرن امروزه از جایگاه ویژه‌ای در بین افراد برخوردار است. با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی مدرن و پیچیده‌تری وارد بازار شده است که خیلی از نیازهای جامعه را در خصوص لوازم خانگی و رستورانی برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصولات از خصوصیات و ویژگی‌های خاصی برخوردارند که آن‌ها را مطابق با کاربردشان از سایر لوازم خانگی و رستورانی متمایز می‌کند.

البته ممکن است انتخاب و خرید این لوازم برای شما به جهت ناآشنا بودن با برندهای متفاوت و کیفیت‌های مختلفی که در بازار وجود دارد امری دشوار باشد و یا با نحوه کارکرد این ابزارها آشنایی نداشته باشید؛ اما شما می‌توانید با تحقیق و مطالعه قبل از خرید این لوازم بهترین برند و محصولات را جهت مصرف خود انتخاب و سپس خریداری نمایید. در ادامه مطلب سعی داریم به طور مختصر به معرفی سه محصول پر کاربرد و لوکس امروزی از لوازم خانگی و رستورانی را معرفی کنیم که شامل ماهیتابه وک، دستگاه کالباس‌بر وسینی مخصوص استخر است. شما می‌توانید از این محصولات، در فروشگاه آنلاین نوین مارکت دیدن کرده و خریداری کنید.

ماهیتابه وک

یکی از قدیمی‌ترین لوازم خانگی و رستورانی چینی‌ها تابه وک بود، که جهت پخت انواع سرخ کردنی‌ها و غذاهای بخار پز از آن استفاده می‌کردند. البته چینی‌ها ابداع کننده این تابه‌ها نبودند؛ زیرا نظیر تابه‌های وک در مناطقی از جنوب آسیای شرقی و نیز در هند هم رواج داشت و به آن Kuali (کوآلی) می‌گفتند. بعضی از کارشناسان و تحلیل‌گران تاریخ، معتقدند که برای آشپزی سریع و آسان در گذشته از وک استفاده می‌شد اما برخی دیگر ادعا دارند که گذشتگان بخاطر صرفه‌جویی در سوخت، این تابه‌ها را مورد استفاده قرار می‌دادند. در دنیای امروز ماهی تابه وک یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی و رستورانی به شمار می‌آید. با پیشرفت تکنولوژی این تابه نیز مدرن‌تر و پیشترفته‌تر از گذشته طراحی و ساخته شد. درحال حاضر سه نوع ماهیتابه وک در بازار وجود دارد.

 ماهیتابه وک ته گرد، ماهیتابه وک ته صاف و ماهیتابه وک برقی. کف ماهیتابه وک ته گرد، کاسه‌ای و گرد طراحی شده است و حتما باید از پایه‌های مخصوص وک جهت لق نزدن این نوع تابه‌ها استفاده کرد. تابه وک ته صاف، دارای کف صاف و دیواره‌ی گرد و بلند است و بدون نیاز به پایه روی هر نوع اجاق گازی قابل استفاده هستند. ماهیتابه‌های وک برقی دارای پایه‌های حرارتی بوده و با اتصال به برق، گرم و داغ می‌گردند و نیازی به هیچ مدل اجاق گازی ندارند. تابه وک‌ها یا دسته کوتاه هستند یا دسته بلند و معمولا از جنس‌های کربن استیل، فولاد کربن، چدن، جنس فولاد ضد زنگ و یا از جنس نچسب ساخته می‌شوند.

در بازار علاوه بر این ماهیتابه‌های معمولی نوعی تابه وک چند کاره نیز وجود دارد که از جنس آلومینیوم و روکش گرانیت است که از کیفیت بسیار عالی برخوردار است . دسته‌های این تابه یکی بلند و دیگری کوتاه از جنس باکالیت می‌باشد و دارای سه عدد توری سرخ کن، روغن گیر و بخار پز است. با ماهیتابه چند کاره وک می‌توانید هم غذای سرخ کردنی درست کنید و هم بخار پز و سوخاری تهیه نمایید و به طور کل می‌توانید به عنوان قابلمه انواعی از غذاهای خوشمزه دیگر را نیز با آن طبخ کنید. این ماهیتابه دارای یک عدد درب پیرکس نشکن دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است.

با این تفاسیر اگر شما علاقه‌مند به آشپزی آسان و راحت هستید پیشنهاد می‌دهیم که حتما از این نوع ماهیتابه خریداری کرده و از کاربرد آن لذت ببرید . فروشگاه آنلاین نوید مارکت جهت رفاه حال شما و خریدی آسان برای مشتریان خود، ماهیتابه وک را در لیست لوازم خانگی و رستورانی عرضه شده در فروشگاه خود قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی بهترین کیفیت از این تابه را بدون صرف زمان خریداری کنید و در آشپزخانه تان مورد استفاده قرار دهید و لذت غذاهای خانگی پخته شده در این تابه‌ها را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

دستگاه کالباس‌بر

دستگاه کالباس‌بر دستگاهی است که جهت برش کالباس و بعضی محصولات پروتئینی دیگر و حتی برش میوه استفاده می‌گردد. این دستگاه جزو لوازم خانگی و رستورانی محسوب می‌شود. هر چند که در آشپزخانه منازل کاربرد کمی دارد و فقط به دلیل تنوع و فانتزی بودن خریداری می‌شود؛ اما بیشترین کاربرد آن در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئنی و فست فوت‌ها است. همچنین از نوع صنعتی آن در کارخانجات نیز استفاده می‌گردد. کالباس‌برها دارای انواع مختلف با کارایی مختلف هستند که شامل کالباس‌بر خانگی و دستی، کالباس‌بر صنعتی، کالباس‌بر تمام اتوماتیک می‌باشد. مهم‌ترین قطعات این دستگاه موتور و تیغه آن است و از بدنه آلومینیوم و یا استیل طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه‌ها دارای پیچ تنطیم کننده جهت اندازه برش کالباس هستند. برای افزایش طول عمر دستگاه کالباس‌بر حتما بعد از استفاده، قطعات آن را تمیز کنید. موتورهای این دستگاه یا تسمه‌ای هستند یا چرخ دنده‌ای که تفاوت این دو موتور در تولید صدا و قدرت برش آن است. کالباس‌برهای چرخ دنده‌ای از قابلیت زیادتری نسبت به دستگاه تسمه‌ای برخورداند و مکانیسم برش آن کارآمدتر و قابل اطمینان‌تراست. اما میزان صدای تولید شده از آن بیشتر از دستگاه کالباس‌بر تسمه‌ای است. همچنین از نظر قیمت نیز بالاتر از سایر اسلایسرها می‌باشد. کالباس‌بر تسمه‌ای دارای صدای کم و مکانیسم برش استاندارد است و بیشتر در رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر قیمت نیز از مدل دنده‌ای ارزان‌تر است.

این دستگاه با دو روش و مدل کار برش را انجام می‌دهد که شامل: مدل عمودی ومدل مایل می‌باشد. در برش عمودی، صفحه عمود بر تیغه است و مواد غذایی به صورت دستی به سمت تیغه هدایت می‌شود؛ اما در برش مایل صفحه کمی مایل بر تیغه است و مواد غذایی به صورت خودکار به طرف تیغه هدایت می‌گردد. قطعات کالباس‌بر شامل: تیغه کالباس‌بر(که یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین قطعه این دستگاه می‌باشد)، تیزکن کالباس‌بر، موتور کالباس‌بر، چنگکی، پایه کالباس‌بر، تسمه کالباس‌بر، کوسه‌ای، دسته صندلی، دسته درجه و قطعه حلزونی می‌باشد.

سینی مخصوص استخر

امروزه یکی از وسایلی که جزو لوازم خانگی و رستورانی لوکس و لاکچری محسوب می‌شود سینی مخصوص استخر است. به طور کلی سینی یکی از ابزارهای پرکاربرد در مراسم‌ها و پذیرایی‌ها به شمار می‌آید و از آن جهت حمل و نگهداری خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌گردد. در میان انواع سینی‌ها، سینی مخصوص استخر علاوه بر حمل و نگهداری مواد غذایی شما، نقش یک میز شناور را هم بازی می‌کند. این سینی باعث می‌گردد که خوردن یک صبحانه دلچسب یا یک ناهار مفصل را داخل استخر خود تجربه کنید و به راحتی نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را روی آن گذاشته و حتی میان وعده‌های خوشمزه‌تان را بدون اینکه از آب خارج شوید به صورت شناور سرو نمایید.

سینی مخصوص استخر طوری طراحی شده که آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند و به راحتی روی آب شناورند . شستشوی این سینی‌ها بسیار راحت بوده و علاوه بر استخر می‌توانید از آن در وان حمام و یا دریا نیز استفاده کنید. جنس آن‌ها غالباً از جنس چوب و یا بادی و.. می‌باشد و روکش آن‌ها در برابر حرارت مقاومند.

اگر دنبال یک سینی مخصوص شنای خوب هستید حتما به سایت فروشگاه آنلاین نوید مارکت سری بزنید و سینی شنای خود را همراه با سایر لوازم خانگی و رستورانی مورد نیاز خود از طریق این فروشگاه به آسانی تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه کالباس بر دستگاه کالباس مواد غذایی تابه ها تسمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان

محمدتقی اکبری مدیرعامل و مؤسس یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح فعالیت و کارکردهای این شرکت اظهار کرد:‌ تولید و فروش مواد شیمیایی، طراحی و ساخت تجهیزات در صنایع شیمیایی ازجمله فعالیت این شرکت بوده است، سال ۱۳۹۳ گواهینامه دانش‌بنیان در زمینه ساخت تجهیزات نوین آزمایشگاهی از معاونت فناوری ریاست جمهوری را کسب کرده و سال ۱۳۹۵موفق به راه‌اندازی خط تولید اسانس‌های طبیعی با استفاده از برج تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان شدیم.

وی افزود:‌ طراحی و ساخت برج تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان از دیگر فعالیت‌های این شرکت است. برج‌های تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان (scc) به‌طور پیوسته کار می‌کنند و قادرند ترکیبات فرار را از جریان سوسپانسیون جداسازی کنند. افت فشار پایین، مصرف انرژی کم، بازدهی استخراج بالا، زمان ماند کوتاه، سرعت جداسازی بسیار بالا، جداسازی در دمای پایین، تجزیه شیمیایی پایین، مدیریت عطر و طعم، قابلیت حمل خوراک حاوی ذرات جامد، به‌کارگیری در صنایع فراوری میوه، آبمیوه، چای، قهوه، چاشنی و جایگزینی با برج‌های تقطیر رایج از مزایای این دستگاه است.

اکبری ادامه داد:‌ ساخت این‌گونه از برج‌ها در انحصار شرکت‌های ایتالیایی بود که برای نخستین‌بار طراحی و ساخت آن در ایران توسط این شرکت بومی‌سازی شد. لیمونن ازجمله ترکیبات پرمصرف و وارداتی در صنایع آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۴۰۰ خط تولید لیمونن را برای نخستین‌بار با ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلوگرم در این شرکت راه‌اندازی و تجاری‌سازی کردیم.

مدیرعامل و مؤسس شرکت «بهین اسانس آویژه» مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت:‌ عصاره‌گیری از گیاه خار مریم با سامانه استخراج جامد-مایع پویای سریع Rapid Solid-Liquid Dynamic Extraction (RSLDE) و تولید سیلیمارین برای مصرف در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی از برنامه‌های آینده این شرکت است.

وی مطرح کرد:‌ دانش مواد شیمایی گیاهی که امروزه با عنوان فیتوشیمی به شدت در حال گسترش است به‌طور روزافزون در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی به کار گرفته شده، بسیاری از دارو‌های پیشرفته درمان کبد مانند سیلیمارین و ضد سرطان مانند تاکسول از منابع طبیعی استخراج می‌شوند در همین راستا این شرکت توانسته با تولید محصولات گیاهی بخشی از نیاز‌های مردم و کشور را برطرف کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بینان با بیان اینکه مهم‌ترین مانع در تجاری‌سازی سرمایه ثابت و هزینه‌های تحقیق و توسعه است، عنوان کرد:‌ شرکت از تسهیلات مالی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حمایت‌های غیرمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، تسهیلات صندوق پژوهش و نوآوری استان اصفهان، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست جمهوری استفاده کرده است.

اکبری بیان کرد:‌ برای رشد و شکوفایی مراکز رشد در دانشگاه‌ها نیازمند همکاری و تعامل مراکز رشد و شهرک‌های صنعتی، واگذاری بازاریابی به افراد متخصص و تنوع‌بخشی به روش‌های تأمین سرمایه مانند مشارکت عام دانشجویان و خانواده‌ آنان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟