Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:20:26 GMT

تعویق افتتاح موزه اسکار در محاق کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۷۰۹۳

تعویق افتتاح موزه اسکار در محاق کرونا

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از خبرگزاری فرانسه، موزه آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) که به جادوی فیلم‌ها اختصاص دارد و قرار است میزبان گنجینه‌های هالیوودی چون کفش‌های یاقوتی جودی گارلند در فیلم جادوگر شهر اُز و شنل دراکولا باشد، به طلسم تاخیر دچار شده است.

این موزه قرار بود پس از چند دور تاخیر، سرانجام ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) یعنی یک هفته پس از مراسم اسکار افتتاح شود اما با توجه به نرخ تصاعدی ابتلا به کرونا در لس‌آنجلس، درهای این مجموعه از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل کرامر (Bill Kramer) مدیر موزه اسکار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این موزه برای این که در فصل بهار میزبان بازدیدکنندگان باشد، آماده و مشتاق است اما با توجه به موج فعلی کرونا، افتتاح موزه در ماه آوریل غیرمسئولانه خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: می‌دانیم روزی جدید در انتظار همه ماست و وقتی این روز از راه برسد، موزه آکادمی آماده خواهد بود تجربه فوق‌العاده‌ای را که همگی منتظرش بودیم، به بازدیدکنندگانمان پیشکش کند.

موزه فوتوریستی آکادمی سینما شامل یک سالن تئاتر یک هزار نفره در داخل گوی شیشه‌ای، فولادی و بتنی ظاهرا معلق با طراحی رنزو پیانو است که با پل‌های هوایی به محل استقرار گالری‌های اصلی متصل می‌شود.  

ایالت کالیفرنیا این روزها به کانون شیوع کرونا در آمریکا تبدیل شده است. روز چهارشنبه (۲۶ آذر ۹۹) بیش از ۵۲ هزار مورد ابتلای جدید از این منطقه گزارش شد. اگرچه واکسیناسیون کرونا هفته گذشته در آمریکا آغاز شد اما بخش مراقبت‌های ویژه در بسیاری از بیمارستان‌های کالیفرنیای جنوبی برای پذیرش بیماران جدید تخت خالی ندارند. براساس برآوردهای مقامات بهداشت و درمان لس‌آنجلس، از هر ۸۰ نفر از ساکنان این شهر یک نفر به کرونا مبتلاست.

تمام موزه‌های سرپوشیده لس‌آنجلس به دلیل محدودیت‌های کرونایی در حال حاضر تعطیل هستند و دستور قرنطینه و خانه‌نشینی در این منطقه دستکم تا ۲۸ دسامبر (۸ دی ۹۹) ادامه خواهد داشت.

مراسم اهدای جوایز اسکار نیز از ترکش‌های کووید-۱۹ در امان نمانده است؛ پس از آن که کرونا سالن‌های سینما را تعطیل کرد و فهرست اکران فیلم‌های هالیوودی را به هم ریخت، این مراسم نیز با هشت هفته تاخیر به ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) موکول شد.  

برچسب‌ها ویروس کرونا هالیوود آکادمی اسکار سینما موزه پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هالیوود آکادمی اسکار سینما موزه ویروس کرونا هالیوود آکادمی اسکار سینما موزه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که بعد از شکست مقابل ویارئال گفته بود در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد، منصرف شد و چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد تا پایان قراردادش که ژوئن 2025 است، می ماند.

فشارهای خوان لاپورتا باعث شد تا ژاوی از تصمیم خود عقب نشینی کند. شایعات در مورد فشارها روی ژاوی برای اصلاحاتی در کادر فنی اش زیاد است و برای مثال می گویند از او خواسته شده اسکار، برادرش، را بیرون کرده یا از اختیاراتش کم کند. شایعات قوی وجود دارد که این اصرارها از سوی دکو، مدیر ورزشی، بارسلوناست.

دکو دیشب قبل از بازی بارسا-والنسیا، به این شایعات واکنش نشان داد: «ما روی ژاوی حساب می کردیم و به همین دلیل با او تا 2025 تمدید شد. او خودش در مورد دلایل ماندن توضیح داد. ژاوی را مشتاق و باانگیزه می بینم و اطمینان دارد که می تواند برای بارسا کارهای مهمی انجام دهد و این مهمترین اصل بود. ما جلسه ای هفته قبل داشتیم و همینجا باید بگویم این شایعات در مورد اصرار من برای اخراج اسکار دروغند. اصلا این بحث در جلسه مطرح هم نشد. هیچکدام از این اخبار صحت ندارند و آنها را باور نکنید.»

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد