Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به مناسبت "روز ملی حمل ونقل"، شهردار ورودی غربی پایتخت از مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه21 و رانندگان نمونه در این حوزه ها تجلیل کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رجب زاده شهردار این منطقه در حاشیه نشست صمیمانه با مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه21 و رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی ورودی غربی پایتخت همزمان با "26آذر ماه؛ روز ملی حمل ونقل" گفت: می بایست با کمی خلاقیت مثلا بهره گیری از تصاویر مختلف شرایطی را در ناوگان حمل ونقل عمومی به وجود آورد که مسافران برای لحظاتی هم که شده فارغ از مشکلات زندگی روزمره، با آن تصاویر ارتباط بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: با راهکاری ساده مانند نصب برچسب "لطفا با لبخند وارد شوید"، به صورت ناخودآگاه همین اتفاق رخ خواهد داد و همین کار کوچک در ارتقای سطح نشاط اجتماعی، بهبود روابط فردی و اجتماعی و همچنین کاهش استرس بسیار موثر است.
شهردار منطقه21 افزود: هر کدام از ما در جامعه نقشی بر عهده داریم، تنها در سایه تلاش و جدیت همه جانبه در کارهای محوله می توانیم بر مشکلات پیش رو فایق آییم و هر فردی اگر خودش را واقعا مسئول بداند، به بهترین شیوه ممکن به وظایف خود عمل خواهد کرد.
رجب زاده در پایان تاکید کرد: هیچ شغلی از نظر منزلت و مرتبه اجتماعی بر دیگری ارجحیت ندارد؛ هر کسب و کاری در جایگاه خود مهم و ضروری است، به طور مثال اگر فقط یک روز کارگران خدمات شهری دست از کار بکشند، تکلیف 6هزار تن زباله تهران چه خواهد شد یا اگر تاکسی و اتوبوس اعتصاب کنند، چه بلایی بر سر ترافیک شهری و عبور و مرورها خواهد آمد.
در پایان این نشست صمیمانه، رجب زاده شهردار منطقه21 از آقایان تیموری و خموشی مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی این منطقه به مناسبت روز ملی حمل ونقل تجلیل و از دو تن از رانندگان تاکسی و اتوبوس منطقه21 که به حسن اخلاق معروفند نیز قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها