Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- امروز ساعت 15:30 فینال جام باشگاه‌های آسیا بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار خواهد شد. ما ایرانی‌ها عادت داشتیم که فوتبال‌ها را از شبکه سه یا ورزش ببینم. حالا اما کمی داستان فرق کرده است. قرار است عادل فردوسی‌پور در صفحه AFC فارسی در اینستاگرام این بازی را برای مخاطبان ایرانی گزارش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا احمدی هم مجری برنامه فوتبال برتر در هنگام پخش زنده‌ی فوتبال‌های داخلی، گزارشگر این بازی در شبکه سه تلویزیون است.

90 دقیقه گفت‌وگوی امروز را می‌خواهیم به گزارش عادل فردوسی‌پور اختصاص بدهیم.

1- فینال آسیا را با صدای کدام گزارشگر گوش می‌کنید، عادل فردوسی‌پور یا محمدرضا احمدی؟

2-خاطره انگیزترین گزارشی که از فردوسی‌پور به یاد دارید کدام بازی است؟

3-چقدر امیدوار هستید فردوسی‌پور به عنوان مجری و گزارشگر به شبکه سه برگردد؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 تا 12:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: فردوسی‌ترین روز فردوسی‌پور ؛ کم فروغ‌ترین روز صداوسیما عادل فردوسی پور صفحه فارسی AFC را میلیونی کرد (عکس) اولین گزارش فردوسی پور از دوحه قطر (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/003C35

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فردوسی پور 90 دقیقه گفت وگو عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)