Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه حتی در اوج شیوع کرونا کمترین چالش را در تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی داشته است. - اخبار استانها -

تورج شیرزادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون 15 دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی، یک دستگاه مخزن اکسیژن مایع کرایوژنیک 20 هزار لیتری، بیش از 1000 سیلندر اکسیژن 40 و 50 لیتری و به همین تعداد فلومتر، مانومتر و سایر ملحقات این عنصر جهت مراکز درمانی تابعه دانشگاه خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ما کمترین چالش تأمین اکسیژن را حتی در اوج این همه‌گیری در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داشته‌ایم در حالیکه بسیاری از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های کشور در این خصوص با بحران مواجه شدند. 

شیرزادیان گفت: این عملکرد مؤثر با همکاری مشترک و همت جمعی مدیران دانشگاه، رئیس و معاونین غذا و دارو، توسعه، درمان و مدیریت‌های تجهیزات پزشکی، بودجه و درمان دانشگاه محقق شده است.

اجرای طرح شهید سلیمانی در نجف‌آباد؛ تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و کپسول اکسیژن + تصویربیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود دستگاه اکسیژن ساز ندارندابتلای 664 مورد جدید به کرونا در توکیو/ نگرانی از افزایش فشار بر شبکه درمان

وی از تحویل پانزدهمین دستگاه اکسیژن‌ساز استان به بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی خبرداد و عنوان کرد: با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه، یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با اعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال خریداری و امروز تحویل بیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان سنقر و کلیایی شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این دستگاه در روزهای آینده، ظرفیت تولید اکسیژن در این بیمارستان به نزدیک 1000 لیتر در دقیقه خواهد رسید و نگرانی جهت تأمین اکسیژن بیماران این شهرستان نخواهیم داشت.  

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دستگاه اکسیژن ساز تأمین اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)