Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آستانه شب یلدا، بر لزوم استمرار رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونائی گفت:  بهترین قدردانی و حمایت از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرستاران و کادر خدوم پزشکی، تلاش در جهت اجرا و فرهنگسازی رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز پرهیز و انذار عزیزانمان از برگزاری و یا شرکت در اجتماعات خانوادگی به مناسبت شب یلدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم افزود: چرا که برگزاری جمع‌های خانوادگی و اجتماع افراد، موجب انتشار بیشتر این ویروس و هدر رفتن دستاورد‌های اخیر و افزایش ابتلائات و خدای ناکرده مرگ و میر ناشی از آن خواهد شد، که این واقعه، ضربه مهلک و اثر تلخی بر روح و جسم مدافعان سلامت برجای خواهد گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: امسال می‌توانیم در سایه دورهمی‌های مجازی و پرهیز از مراسم حضوری یلدایی، همراه و قدردان مجاهدت‌های کادر درمانی و به ویژه ایثار و جانفشانی‌های پرستاران باشیم .

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز افزود: ضمن حفظ امنیت بهداشتی و سلامتی خود و عزیزانمان، به سهم و نوبه خود در مواجهه و غلبه بر شیوع و هجوم ویروس کرونا، به مسئولیت فردی و اجتماعی خود عمل کنیم و امیدوارم که به لطف و هدایت الهی، ملت ایران از این نبرد و ابتلا نیز هر چه زودتر، سربلند بیرون بیاید که البته این استعداد و امکان در میان ملت ما بوده  است.

او گفت: هرکجا که با درایت و اتحاد و همدلی، از علایق و منافع مقطعی خود، دست کشیده ایم، برکت و ثمره مطلوب آن را نیز چشیده ایم.

مقدم در ادامه، ضمن بیان محدودیت‌های کرونائی ویژه شب یلدا افزود : به منظور کاهش حجم تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از گردهمائی و اجتماعات خانوادگی، در روز‌های شنبه ۲۹ آذر و یکشنبه ۳۰ آذر فعالیت اصناف بجز مشاغل گروه یک (خدمات ضروری) از ساعت ۱۸ تعطیل بوده و تردد وسایل نقلیه نیز از ساعت ۲۰ تا ساعت ۴ صبح روز بعد، ممنوع می‌باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی  البرز گفت: امیدواریم با توجه و اهتمام شهروندان ، شب یلدای امسال، باعث و زمینه ساز زحمت و فقدان عزیزانمان نگردد و شب چله امسال، با شادکامی به سپیده می‌رسد، اگر در خانه هایمان بمانیم تا  در فرصت‌های بعدی و پس از تأمین امنیت کامل بهداشتی و سلامتی، خانواده‌های ایرانی بار دیگر با خیال راحت  دور هم جمع شوند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت

 به گزارش تابناک، چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال مرد دامداری در تماس با پلیس گفت:  لحظاتی قبل در حال تزریق واکسن به دام‌هایم بودم که ناگهان مسعود یکی از اهالی روستایمان را دیدم که با دایی و خاله اش دعوا می کرد. مسعود سنگی برداشت و ضربه‌ای به سر دایی‌اش زد.

بعد هم با چوبه ضربه‌ای به پای خاله‌اش زده و زمانی که زن جوان روی زمین افتاد با سنگ به سر او نیز کوبید و متواری شد.

با تماس مرد دامدار، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی قیامدشت شده و با جسد خواهر و برادر جوان مواجه شدند. بررسی های اولیه نشان  می داد که قاتل با دایی و خاله اش بر سر تقسیم ارثیه میلیاردی خانوادگی اختلاف داشته و آنها را با سنگ به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند متهم  را دستگیر کنند.

وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت در تحقیقات مدعی شد به خاطر اختلاف بر سر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل‌ها شده است. وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان