Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-برگزارکنندگان جشنواره فیلم برلین برنامه خود را برای برگزاری هفتاد و یکمین دوره این رویداد اعلام کردند.

جشنواره فیلم برلین تایید کرد که برگزاری یک رویداد مجازی در ماه فوریه را لغو کرده است. تغییرات مهمی در نسخه هفتاد و یکم این رویداد صورت گرفته و قرار است در دو مرحله برگزار شود.

در مرحله اول از یکم تا پنجم ماه مارس 2021 که فیلم‌های بخش اصلی نمایش داده می‌شوند، جشنواره برلین به صورت مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار فیلم اروپا نیز همزمان با این جشنواره به صورت مجازی است. یک رویداد حضوری و فیزیکی نیز در ماه ژوئن برای عموم در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های این جشنواره در ماه فوریه منتشر خواهد شد. هیئت داوران بین المللی فیلم‌های بخش رقابتی ماه مارس را نگاه خواهند کرد و نهایتا برندگان جوایز را مشخص می‌کنند.

دبیر هنری جشنواره فیلم برلین گفت: در پاسخ به شرایط و زمانی که در آن زندگی می‌کنیم، تصمیم گرفتیم رویداد را به دو بخش تقسیم کنیم که البته کاملا به یکدیگر مرتبط هستند.

این جشنواره قرار بود به صورت فیزیکی از ۱۱ تا ۲۱ فوریه برگزار شود، اما افزایش میزان مبتلایان کرونا در آلمان باعث شد که در این باره تصمیم دیگری گرفته شود. صحبت‌هایی برای برگزاری این جشنواره در ماه آوریل هم بود، اما دولت این کشور که بخش اعظم سرمایه این رویداد را فراهم می‌کند با این موضوع مخالفت کرد. بودجه سالانه برلیناله ۲۷.۲ میلیون یورو است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره فیلم برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد