Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بحث اصولگرایی-اصلاح‌طلبی، مشکلات کشور به ‌صورت ریشه‌ای قابل‌ حل نیست. این بازی پایان یافته است.

«با بحث اصولگرایی-اصلاح‌طلبی، مشکلات کشور به ‌صورت ریشه‌ای قابل‌ حل نیست. این بازی پایان یافته است.» این اظهارات بخشی از سخنان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک گفت‌وگوی تلویزیونی است که نشان می‌دهد زمزمه‌هایی مبنی بر حضور محسن رضایی در انتخابات پیش‌رو چندان هم دور از واقعیت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته‌: «اگر بازیگران عرصه سیاست هنوز متوجه نشده‌اند که این بازی نمی‌تواند کشور را اداره کند؛ یا علتش این است که توجه ندارند، یا متوجه هستند و از بس درگیر مسائل ذهنی خود هستند که احساس مسوولیت خود را از دست داده‌اند.

ما نیاز به تیم قوی و کارآمد اقتصادی از قوی‌ترین مردان کشور داریم. این تیم از هر گروهی که می‌خواهد باشد؛ مشروط بر اینکه در چارچوب سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری سکان اقتصاد کشور را در دست بگیرند. مثل تیمی که آقای ماهاتیر محمد تشکیل داد یا تیمی که در کره جنوبی حدود ۳۷ سال پیش شکل گرفت.»

تاکید او بر برنامه اقتصادی برای تغییر در شرایط موجود کشور نشان می‌دهد که احتمالا او هنوز سودای «پاستور» در سر دارد و برای رسیدن به آن همچنان بر «برنامه اقتصادی» فارغ از «اصولگرایی و اصلاح‌طلبی» توسل می‌جوید، راهی که یک بار در سال ۹۲ و پیش از آن در سال ۸۸ و ۸۴ طی کرده اما بی‌نتیجه مانده و با اقبالی از سوی مردم مواجه نشده است.

محسن رضایی البته چند روز پیش در واکنش به شائبه‌های حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفته ‌بود: «تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده و وقت برای اظهارنظر در این رابطه زیاد است.»

اظهارنظری که راه را برای آمدن او به کارزار انتخابات سال آینده باز می‌گذارد. با این حال، این‌بار هم از خلال اظهارنظر کنشگران سیاسی اصولگرا که خاستگاه محسن رضایی محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که بعید باشد یک طیف قدرتمند اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری، پشت سر «برادر محسن» بایستد./اعتمادآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش