Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:33:13 GMT

کتاب «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۷۶۳۲

کتاب «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» رونمایی شد

سکینه رستگار مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر از رونمایی ده ها مقاله علمی پژوهشی و ۴ کتاب در موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) خبر داد و اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی و ۴ کتاب که توسط طلاب پژوهشگر موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(س) گردآوری و تالیف شده بود، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) ادامه داد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور برخی مسؤولان از جمله حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی موسس موسسه و تعداد محدودی از طلاب پژوهشگر در موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) برگزار شد.

وی به سخنرانان این مراسم اشاره و عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی پیرامون اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و تربیت طلاب پویا و پژوهشگر را از وظایف حوزه برشمرد و گفت طلبه باید همانند چشمه جوشان باشد و از راکد بودن اجتناب کند.

رستگارمقدم افزود: همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با قدردانی از مسؤولان پژوهشی موسسه، رشد و پویایی طلاب پژوهشگر را بیانگر زحمات طلاب و مسؤولان مجموعه دانست و از زحمات صورت گرفته قدردانی کرد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی(س) بیان داشت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی کتابی با عنوان «مکتب تمدن ساز سردار سلیمانی» توسط گروه طلاب پژوهشگر این موسسه تدوین و تالیف شد که در همین مراسم این کتاب ارزشمند نیز رونمایی گردید.

کد خبر 5099212

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه طلاب هفته پژوهش قاسم سلیمانی وحدت حوزه و دانشگاه کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هفته پژوهش سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی علوم انسانی پذیرش بدون آزمون ارتباط دانشگاه با صنعت دانشگاه تهران حجت الاسلام والمسلمین طلاب پژوهشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد