Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دروازه، یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم، بازیکنان مهم اولسان هیوندای در نبرد با پرسپولیس خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولسان هیوندای هم یک تیم است و شاید متکی به ستاره‌ها نباشد، اما ۴ بازیکن اصلی و کلیدی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به این شرح هستند.

۱- جو سو هوک‌؛ دروازه‌بان اولسان از جمله بازیکنان کلیدی و تعیین‌کننده در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو سو هوک دروازه‌بانی است که به خاطر کرونایی شدن جو هیون وو گلر اصلی اولسان برای نخستین بار در این فصل درون دروازه این تیم قرار گرفت. هوک در بازی با بیجینگ گوان چین هشت و در بازی با ویسل‌کوبه ژاپن پنج سیو فوق‌العاده داشت. بر همین اساس کره‌ای‌ها خیلی امیدوارند این دروازه‌بان بتواند سد راه مهاجمان پرسپولیس شود.

۲- یون بیت گارام‌؛ بازیکن اولسان هیوندای که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با ویسل‌کوبه انتخاب شد، تجربه گلزنی به تیم ملی ایران را در جام ملت‌های ۲۰۱۱ دارد. او در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده مدعی شده است در دیدار با تیم‌های ایرانی از روحیه بالایی برخوردار است. یون بیت گارام هافبکی است که تاکنون چهار گل زده و سه پاس گل داده و از ستاره‌های تیمش محسوب می‌شود. خط میانی پرسپولیس به ویژه هافبک‌های دفاعی این تیم باید به شدت مراقب این هافبک باهوش و زیرک باشند.

۳- جونیور نگرائو؛ شاید اغراق نباشد که این مهاجم برزیلی را خطرناک‌ترین مهره تیم اولسان خواند. جونیور نگرائو مهاجم برزیلی و زهردار تیم اولسان یکی از نفرات تعیین‌کننده بازی فینال است. بازیکنی که تاکنون پنج گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده و در صورت به ثمر رساندن دو گل دیگر، به حمدلله عبدالرزاق مهاجم تیم النصر می‌رسد. او یک مهاجم زرنگ و حیله‌گر است که می‌تواند از هیچی موقعیت گل بسازد و پیش‌بینی می‌شود بیشترین دردسر را نیز همین مهاجم برزیلی برای مدافعان تیم پرسپولیس به وجود بیاورد.

۴- کیم کی هی‌؛ مدافع اصلی اولسان هیوندای کره ‌جنوبی که نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته در جریان دیدار با ویسل‌کوبه ژاپن مصدوم شد. حضور او در بازی فینال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما اگر برسد قوت قلبی برای آخرین نقطه خط دفاعی تیمش خواهد بود. کیم با قامت ۱۸۷ سانتی‌متری یک بازیکن فیزیکی و جنگنده به شمار می‌رود. او علاوه بر قلب دفاع، قابلیت بازی کردن در پست هافبک دفاعی را نیز دارد. این بازیکن در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، سابقه ۲۳ بازی ملی را در کارنامه دارد. در تیم اولسان بازیکنان دیگری نظیر بیورن جانسون وینگر چپ نروژی، کیم این سونگ وینگر راست سرعتی و کو میونگ جین به عنوان هافبک هجومی بازی می‌کنند که جملگی بازیکنانی خطرناک محسوب می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اولسان هیوندای اولسان هیوندای پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس