Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، شبنم قلی‌خانی که این روزها با سریال «بیگانه‌ای با من است» مهمان خانه‌های مخاطبان است، با حضور در برنامه «دست در دست»  با اشاره به کار کردن در شرایط کرونایی اظهار داشت: در سریال «بیگانه‌‌ای با من است» دو سه نفر پشت صحنه مبتلا به کرونا شدند که به موقع خودشان را قرنطینه کردند تا دیگر اعضای گروه مبتلا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه سه ماه پس از پایان کار استادمان زنده یاد پرویز پورحسینی را از دست دادیم که برای من به شخصه بسیار ضایعه دردناکی بود. ایشان بسیار دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌کردند و من نمی دانم سه ماه پس از اتمام سریال چطور مبتلا شدند، اما غم بزرگی بود.

بازیگر «مریم مقدس(ع)» نیز با اشاره به برگزاری یلدای مجازی اظهار داشت: در مدت شیوع این بیماری مادرم را بسیار کم دیدم و هر بار هم دیداری بوده با فاصله اتفاق افتاده، سخت است اما برای حفظ سلامتی عزیزان‌مان لازم است. بر خلاف سال گذشته که می‌گفتند گوشی‌ها را کنار بگذاریم تا کنار هم باشیم اما امسال باید گوشی‌ها را برداریم تا باز هم بتوانیم کنار هم باشیم.

او در ادامه با اشاره به اهمیت کار افرادی که این روزها کنار مردم هستند و یکدیگر را تنها نمی گذارند، افزود: مستندهای ارزشمندی از فعالیت گروه‌های جهادی که این روزها در کنار مردم هستند می‌‌تواند تولید شود.

سلمان فرخنده با اشاره به کمپین سپاس در جهت قدردانی از کادر درمان اظهار کرد شاید برگزاری یلدای مجازی به نوعی سپاس‌گزاری از پرستاران و کادر درمان باشد.

حامد فقیهی، خواننده قطعه به یادماندنی «خنده» با اشاره به شروع کارش از موسیقی سنتی گفت: در دبیرستانِ موسیقی نواختن سازهای کلاسیکی مثل پیانو، کنترباس و ... را ادامه دادم تا زمانی که گروه کُر تشکیل دادم و در جشنواره‌های موسیقی در کشورهایی مثل اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و ... موفق به کسب مقام و تشویق از هیات داوران شدم.

او در میان صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که سعی می‌کنم کارهایی بسازم که ماندگار باشند و تاریخ انقضا نداشته باشند. وی ادامه داد: قطعه«شیراز» که با آهنگ‌سازی دوست خوبم امیرعباس حسینی سال 93 خواندم جزو اولین آهنگ‌هایی بود که دیده و شنیده شد.
در ادامه این آهنگساز شیرازی، قطعه شیراز را به صورت زنده در استودیو اجرا کرد. او از اولین کاری که بعد از کرونا انجام خواهد داد به برگزاری یک کنسرت اشاره کرد.

قلی‌خانی درباره فعالیت‌های اخیر خوود گفت: یک فیلم سینمایی دارم که در جشنواره امسال فجر شرکت می‌کند به نام «حرف آخر» و در حال حاضر داوری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران را انجام دادم.

بازیگر «هشت و نیم دقیقه» افزود: با پایان یافتن کرونا اول عزیزانم را به آغوش می کشم و سپس به سفر خواهم رفت که کمبود آن را در این دوران بسیار احساس کردم.

او در سپاس از کادر درمان اضافه کرد: مطمئن هستم زحمات شما بی اجر نخواهد ماند. این عزیزان به نظر من فرشتگان روی زمین هستند. کسانی که از فرزند و خانواده شان دورند و برای سلامتی ما این دوری را تحمل می‌کنند، خوب است که به نشانه قدردانی حداقل مراقبت‌های لازم را از خود و عزیزانمان انجام دهیم تا زحمات این دوستان بی نتیجه نماند.

حامد فقیهی گفت: در این شرایط کسانی هستند مثل سالمندان و بیماران سرطانی که به توجه بیشتری احتیاج دارند.  به همراه دوستانم در بیمارستانی در شیراز حضور یافتیم و مدتی را سعی کردیم با خواندن و نواختن موسیقی لحظات خوبی برای‌ این بیماران رقم بزنیم.

سعیده کریمی بانوی جهادگر از گروه مردم‌نهاد «دست‌های مهربانی» دیگر مهمان این برنامه بود. او به جرقه‌های شکل‌گیری این گروه در یلدای سال گذشته اشاره کرد و گفت: از 4، 5 نفر عضو به حدود 100 عضو در امروز رسیدیم. تامین جهیزیه و بسته‌‌‌های ارزاق برای خانواده‌های کمتر برخوردار بخشی از فعالیت‌های ماست. به صورت نامحسوس اگر به ما محرز شود که شخصی نیازمند است دست‌های هم را می‌گیریم تا بتوانیم مشکلات آن فرد حل شود. همچنین شناسایی بیماران کرونایی و انجام امورات‌شان از تامین سبد کالا تا هزینه درمان را تا زمان اتمام قرنطینه انجام می دهیم.

حامد فقیهی نیز در انتها بر برگزاری یلدای مجازی تاکید کرد و یکی دیگر از قطعات خود را به صورت زنده اجرا کرد.
«دست در دست» یک قرار شبانگاهی است که به پایان فصل پاییزی خود نزدیک می‌شود و گروه  تولید درصدد برنامه‌ریزی برای تولید فصل زمستانی این برنامه هستند.

«دست در دست» با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری، بهروز رضوی، کمند امیرسلیمانی، مسعود فروتن، حمید شریف زاده، شبنم قلی خانی، حامد فقیهی و .... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران درمان تولید شبنم قلی حامد فقیهی دست در دست قلی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ، شبکه مخابراتی شهرستان  گنبد با حضور تیمهای تخصصی مخابرات از سراسراستان ، در یک عملیات بسیجی ، جهادی بطور کلی ترمیم و بازسازی شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی  که در مراسم آغاز این حرکت جهادی سخن می گفت :هدف از اجرای این عملیات را رفع مشکلات شبکه که باعث اختلال در ارتباط مخابراتی می شد دانست و افزود: ابعاد مختلف ضرورت ارتباطات بر همه مردم ومسئولین تبیین شده و مخابرات در بحث ایجاد امنیت ، ارتقاء سلامت و آموزش نقش بی بدیلی داشته است .
وی گفت درخصوص نقش مخابرات در تامین  امنیت همانطور که حوزه های امنیتی ونظارتی واقف هستند میتوان ایجاد چتر امنیتی قوی در نقاط مرزی را ذکر کرد و در این مورد با استفاده از فناوری های روز دنیا بر بستر زیرساختهای ایجاد شده توسط مخابرات فعالیتهای ارزنده ای صورت می گیرد .  
مدیر مخابرات منطقه گلستان اولویت مخابرات در حال حاضر را توسعه شبکه فیبرنوری دانست وگفت : رویکردی متناسب با فناوریهای کاربردی و به روز در حوزه ارتباطات ومخابرات تعریف شده که زیرساخت آن توسعه فیبرنوری بوده و مخابرات بعنوان متولی تامین ارتباطات در این بخش فعالیت های مستمر و جدی را در سالهای اخیر به انجام رسانده و ادامه دارد . 
وی افزود : طی دوسال اخیر سرمایه گذاری های زیادی در توسعه فیبرنوری در جای جای استان صورت گرفته که منجر به اتصل همه شهرستانهای به فیبرنوری شده و ما این توسعه را تداوم می دهیم در واقع گسترش در همه جغرافیای استان شامل همه شهرستان ها وروستاها می باشد که قریب 500 روستا از 1000 روستا متصل به فیبرنوری هستند ودراین شاخص جزء مخابراتهای برتر محسوب می شویم . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان  با اشاره به شعار سال 1403  که افزایش تولید با مشارکت مردم است ، نقش حوزه مخابرات  وارتباطات را در  اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال وهر اتفاقی که در بحث تولید وتوسعه بیفتند بسیار مهم توصیف کرد. 
وی یکی از کارهای بسیار مهم در مخابرات را نگهدای وپشتیبانی شبکه دانست وگفت : ما در حفظ شبکه ونگهداری با مشکلات زیادی مواجهه هستیم وفرسودگی شبکه هزینه های مخابرات را چندین برابر کرده است اما خدمت رسانی به مردم از اولویت های ما بوده که با تامین ملزومات و فعالیت شبانه روزی بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد .  
دکتر غلامعلی شهمرادی عملیات جهادی را یک ابتکار و فعالیت نوآورانه قلمداد کرد و گفت : این حرکت ارزنده در مخابرات منطقه گلستان برای اولین بار در کشور از سال گذشته شروع شده و پنجمین مرحله آن درشهرستان گنبد به سرانجام رسیده است .
وی از کارشناسان متخصص ،  اعضای پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه گلستان ، بسیج ادارات وفرمانداری قدردانی کرد و گفت : این عملیات با حضور وتلاش کارشناسان متخصص و ماهر مخابرات در قالب تیم های مختلف انجام شده و شبکه مخابراتی شهرستان گنبد در مدت یک روز بازسازی شد.
 مدیر مخابرات منطقه گستان گفت : این فعالیت جهادی در تمامی شهرستانها انجام خواهد شد و بزودی شاهد شبکه مخابراتی با کیفیت تر از قبل بوده که خدمات و سرویسهای مخابراتی مد نظر مشتریان بر روی بستر ایجاد شده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد