Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:43:12 GMT

حوادث ناشی از کار در خراسان رضوی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۷۹۶۹

حوادث ناشی از کار در خراسان رضوی کاهش یافت

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط کار اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از آغاز امسال تا پایان آبان ماه ۴۳۲ حادثه ناشی از کار در این استان رخ داد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۵۶ حادثه اتفاق افتاده، کمتر شده است.

عطا متین‌فر با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوادث امسال ۲۶ تن و در حوادث سال گذشته ۲۲ تن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش نقش مهمی در کاهش تلفات حوادث دارد، عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی آنچنان که باید شرایط برگزاری آموزش لازم مهیا نشده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: آموزش و افزایش سطح ایمنی محل فعالیت دارای نقش مهمی در کاهش تلفات است. در کنار بازدید و بازرسی انجام شده، کارگران و کارفرمایان نیز باید نسبت به رعایت اصول ایمنی تلاش کنند تا از بروز حادثه و صدمات مختلف بعد از آن پیشگیری شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، متین‌فر ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۹ هزار بازدید از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شده که به میزان بازرسی‌هایی انجام شده در سال گذشته است. ۸۸۷ هزار و ۷۰۳ کارگر بیمه شده در ۸۲ هزار و ۲۸۱ کارگاه استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی مشغول کار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حوادث كار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری در گفتگویی با بیان اینکه سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاه‌های آبیاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: سطح زیر کشت گل محمدی در استان خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، اظهار کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد و خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استانهای کشور را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901375

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود