Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب از تصمیم گیری اعضای این فراکسیون درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه این هفته مجمع عمومی فراکسیون متبوعش خبر داد. - اخبار سیاسی -

مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه این هفته مجمع عمومی فراکسیون متبوعش برای تصمیم گیری درباره بازگرداندن لایحه بودجه 1400 به دولت، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره زمان برگزاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب، گفت: فردا جلسه هیئت رئیسه فراکسیون برگزار می شود که در آنجا درباره زمان نشست مجمع عمومی که احتمالا روز سه‌شنبه یا چهارشنبه باشد تصمیم گیری می شود.

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب بیان داشت:2 دیدگاه درباره بودجه مطرح است یک اینکه کلیات لایحه بودجه به دلیل مشکلات ساختاری و ماهوی در مجلس تصویب نشود؛ دیدگاه دیگر این است که کلیات لایحه بودجه تصویب شود پس از آن لایحه برای اصلاح به دولت بازگردانده شود چرا که با توجه به شروط رهبر انقلاب برای کاهش سهم صندوق توسعه ملی به 20 درصد در بودجه 1400، در حدود 100 هزار میلیارد تومان از منابع دولت کاهش پیدا کرده ، لذا خود دولت این موضوع را اصلاح کند.

یوسفی تاکید کرد: فراکسیون هنوز درباره یکی از این دودیدگاه به جمع بندی نرسیده و قطعا در جلسه این هفته مجمع عمومی تصمیمی که به نفع معیشت و اقتصاد کشور باشد را اتخاذخواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز جلسه مجمع عمومی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب با حضور علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات و حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره لایحه بودجه  سال 1400 برگزار شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب مجمع عمومی فراکسیون لایحه بودجه تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری