Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام سوم تیمی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون ورزش دانشگاهی، رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا سومین و آخرین روز خود را برگزار و بازیکنان در ۳ دور پایانی با هم به رقابت پرداختند و رده بندی اولیه تیمی و انفرادی مسابقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس و در رده بندی تیمی، تیم مغولستان با کسب ۲۰ امتیاز قهرمان مسابقات شد، تیم اندونزی با ۱۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دختران ایران با ۱۶ امتیاز سوم شدند.

در رده بندی انفرادی نیز خولان انخسیاخان از مقولستان با ۷.۵ امتیاز قهرمان شد، نورعابدین شانتی از اندونزی با ۷ امتیاز دوم شد و نومینبالای تومور باتار دیگر بازیکن مغول هم با ۷ امتیاز سوم شد.

کیانا عرب، کاندیدای استادی بانوان، بیشترین سهم را در کسب این عنوان داشت و ۶.۵ امتیاز برای تیم ایران کسب کرد و به عنوان پنجم انفرادی رسید.

نیکی نادرنیا با ۵ امتیاز رتبه ۱۲، استاد بین المللی بانوان، وصال حامدی نیا یا ۴.۵ امتیاز رتبه ۱۶و کیمیا قاضی شریف نیز با کسب ۴ امتیاز به رتبه ۲۱ دست یافت.

لازم به ذکر است طبق مقررات، رده بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی های فنی تیم داوری اعلام خواهد شد.

همچنین رقابت های بخش پسران از ۷ دی ماه آغاز خواهد شد.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رقابت های شطرنج دانشگاههای آسیا فدراسیون ورزش دانشگاهی شطرنج آنلاین دانشگاه های آسیا رقابت های شطرنج ۵ امتیاز رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد