Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس گفت: مهم موفقیت پرسپولیس است اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برابر اولسان کره ‌جنوبی برای سیا‌مک نعمتی یک بازی ویژه و خاص است. ۲ سال پیش و در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز، سیا‌مک نعمتی با دریافت کارت قرمز تیمش را ۱۰نفره کرد و خود نیز بازی برگشت در تهران را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس همان سال و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و مهدی طارمی را از دست داده بود، بنابراین دست برانکو سرمربی تیم با محرومیت سیامک نعمتی بسته‌تر از همیشه شد!

برانکو حق دارد هنوز هم بگوید:

«شاید حتی اگر سیامک اخراج نمی‌شد، جبران در تهران راحت‌تر بود. ما با قدرت بیشتری در تهران می‌توانستیم کار بزرگ‌تری انجام بدهیم. ظاهراً شانس تا آن حدی که انتظار داشتیم با ما نبود.»

حالا سیامک نعمتی با انگیزه‌های ویژه‌ای خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا شنیدیم سیامک نعمتی هافبک خوش‌روحیه پرسپولیس چند روزی است نقشه شادی پس از گلزنی خودش را هم کشیده است. دیروز سیامک نعمتی خیلی کوتاه و خلاصه به ما گفت:

«مهم موفقیت پرسپولیس است اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم و اتفاقاً شادی قشنگه رو واسه بعد از گل به اولسان کنار گذاشتم!»

با شناختی که از نعمتی داریم مطمئن هستیم امروز (شنبه) سیامک نعمتی یک کاری انجام می‌دهد. او اگر گل هم نزند به طور حتم به همبازیانش پاس گل خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس برانکو سیامک نعمتی برانکو پرسپولیس سیامک نعمتی لیگ قهرمانان آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان