Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به منظور نوسازی و افزایش تاب آوری شبکه فشار ضعیف که عمدتاً با سیم مسی با میانگین عمر ۲۵ سال است، نهضتی را با عنوان "اصلاح شبکه فشار ضعیف با رویکرد تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار" کلید زده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، مجموع طول شبکه فشار ضعیف مورد هدف، در زمان شروع این پروژه جهادی که از اول آذرماه سال جاری آغاز شده، را بالغ بر 6500 کیلومتر اعلام کرد و گفت: میزان اعتبار مورد نیاز جهت اجرای کامل این طرح جهادی با فهرست بها زمان شروع پروژه، بالغ بر ۸۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکبر فرج نیا افزود: با اجرای این پروژه، تمامی تیرهای فشار ضعیف آسیب دیده تعویض و تیرهای واقع شده در وسط کوچه ها و معابر، ساماندهی شده و مشکل حریم، خصوصاً در روستاها مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص مدت زمان اجرای پروژه اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی ، مدت زمان اجرای این پروژه حدود دو سال برآورد می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با بیان این‌که در حال حاضر از ابتدای آذر ماه جاری، اکیپ های عملیاتی در شهرها و روستاهای تابعه در سطح ۲۱ شهرستان حوزه خدماتی شرکت به صورت جهادی کار اجرای پروژه "تبدیل شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار" را انجام می‌دهند، بیات کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های منسجم، از ابتدای آذر ماه جاری حدود 170 کیلومتر از طرح مذکور انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال، نزدیک به 500 کیلومتر از این پروژه مهم، با نهضتی که همکاران شروع کرده‌اند به مرحله اتمام برسد.

 فرج نیا با اشاره به مزایای کابل خودنگهدار، تشریح کرد: افزایش تاب آوری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود ولتاژ و تعادل بار با حذف شبکه تکفاز خصوصاً در روستاها، کاهش تلفات فنی و غیرفنی، به حداقل رسیدن سرقت شبکه و سرقت انرژی، افزایش ایمنی و کاهش حریم،کاهش خاموشی ها و قطعی ها خصوصاً در مواقع طوفانی و کاهش انرژی توزیع نشده،  جلوگیری از قطع اشجار در خیابان‌های شهر و بلوارها از جمله مزایای اجرای این طرح است.

 براساس گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در پایان تاکیر کرد:  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی وظیفه خود می‌داند با پیگیری و اجرای این مهم، در جهت آبادانی استان و کشور قدمی کوچک برداشته و آینده‌ای روشن را در تامین مطمئن انرژی برق در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی ، خانگی و به ویژه "رونق تولید" نوید دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان