Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی صمیمیان روز شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی تسهیلات طرح های زودبازده دهیاری ها به ریاست قربانی، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سالن جلسات ایثار استانداری افزود: شهرستان میامی در استان سمنان یکی از ۳۱ شهرستان کمترتوسعه‌یافته در کشور است که به همین واسطه در استان و در حوزه روستایی نیز اجرای طرح‌های توجیهی و اقتصادی زودبازده در این شهرستان در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیگیری ها و نامه نگاری توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برای معرفی طرح توجیهی راه اندازی یک واحد اقامتگاه بومگردی در روستای ابراهیم آباد علیا شهرستان میامی و دریافت تسهیلات با معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های کشور در اوایل سال جاری انجام شد.

وی تاکید کرد: در این‌ جلسه پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل تسهیلات طرح های زودبازده دهیاری ها، برای تکمیل و راه اندازی اقامتگاه بومگردی و گردشگری روستای ابراهیم‌آباد علیا شهرستان میامی مصوب شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: این وام با بازپرداخت پنج  ساله و با یکسال تنفس در پرداخت و نرخ سود بازپرداخت هشت درصد به متقاضی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴۶ مترمربع و با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد ریال اجرا خواهد شد و سالانه ظرفیت خدمات رسانی به پنج هزار نفر را دارد.

صمیمیان اضافه کرد: با اجرا و راه اندازی این واحد بومگردی، زمینه اشتغال هفت نفر فرآهم خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به شرق کشور و حجم تردد بالای مسافران و زائران در این مسیر، از ویژگی ها و مزیت های اقتصادی این طرح است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار امیدواری کرد که در راستای خدمت رسانی به مسافران و زائران امام هشتم(ع) و همچنین ایجاد اشتغال و ارتقاء شاخص های اقتصادی و گردشگری منطقه، این واحد بومگردی و گردشگری در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: به منظور ایجاد بستری برای فروش محصولات و صنایع دستی تولیدی روستاهای شهرستان میامی، فروش محصولات محلی نیز در این واحد بومگردی و گردشگری انجام می شود.

میامی، شرقی ترین شهرستان استان سمنان، با ۲ بخش مرکزی و کالپوش و ۴۰ روستا حدود ۴۰ هزار تن جمعیت دارد که ۸۸ درصد آن ها در روستاها به کشاورزی ، باغداری و دامداری اشتغال دارند. 

در این شهرستان ۶۹ هزار و ۷۵۵ هکتار زمین کشاورزی و باغی وجود دارد، هر سال ۳۵ هزار هکتار زیر کشت انواع محصولات دیم وآبی می‌رود. سطح باغ‌های این شهرستان سه هزار و ۵۸۲ هکتار است و انواع محصولات باغی مانند پسته، زردآلو، سیب، انگور و دیگرمحصولات تولید می‌شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان تسهیلات ارزان قیمت توسعه روستایی میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان تسهیلات ارزان قیمت توسعه روستایی میامی تسهیلات بانکی سمنان تسهیلات ارزان قیمت توسعه روستایی میامی اخبار کنکور شهرستان میامی دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر