Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت شب یلدا، از شهید دکتر حبیب الله پیروی در ویژه برنامه مهرآئین که ویژه بزرگداشت شهدای سلامت می باشد، از سوی فرهنگسرای سرو تجلیل می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو در آستانه شب یلدا، در مراسمی با عنوان "مهرآئین" که ویژه بزرگداشت  شهدای سلامت می باشد، از شهید دکتر حبیب الله پیروی با حضور خانواده ایشان و جمعی از مسئولان فرهنگی از سوی فرهنگسرای سرو تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از این شهید گرانقدر روز 30 آذر ساعت 30/9 صبح  در منزل آن شهید واقع در بلوار سعادت آباد برگزار می شود. 

دکتر حبیب الله پیروی، جراح عمومی و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و از پزشکان متخصصی بود که در دفاع مقدس در جبهه های جنگ برای درمان رزمندگان حضور یافت و 19 اسفند 1398 در حین خدمت رسانی به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر حبیب الله پیروی تجلیل از شهید سلامت فرهنگسرای سرو دکتر حبیب الله پیروی فرهنگسرای سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت