Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقالبه با کرونا آخرین تصمیمات این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آخرین تصمیمات این ستاد اظهار داشت: مهمترین عامل شیوع این بیماری در این فصل سرما دورهمی خانوادگی است لذا تاکید می‌شود در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز شود، اگر دورهمی خانوادگی برگزار شود بیماری طی دو هفته دیگر خیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیسی با بیان اینکه آمار مرگ و میر‌ها نسبت به یک ماه قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است گفت: امیدواریم این روند روز به روز کمتر شود کما اینکه روز گذشته شاهد ثبت مرگ‌های زیر ۲۰۰ نفر بودیم، میزان بستری نیز ۴۰ درصد کاهش یافته است و در اکثر استان‌ها روند نزولی است، اکیدا توصیه می‌شود، عدم رعایت پروتکل‌ها بیماری را افزایش خواهد داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: شب‌های یلدا حواسمان باشد که اگر پروتکل‌ها رعایت نشود بیماری خیر برمی‌دارد، پروتکل شب یلدا برگزار نکردن مهمانی و دورهمی است و این موضوع اصل است، صرفا نشستن با فاصله در مهمانی اثرگذار نیست. هیچ شهر قرمزی در کشور ندارمی ۲۰۵ شهر نارنجی ۲۴۳ شهر ما زرد هستند که امیدواری طی هفته‌ةای آینده شهر‌های نارنجی زرد شوند و شهر‌های کردکوی در استان گلستان، بافق در کرمان آمل و گلوگاه در مازندارن نیاز به توجه ویژگه دارند.

وی ادامه داد: وضعیت این شهر‌ها قرمز نیست، اما در آستانه قرمز شدن هستند و اگر پروتکل‌ها رعایت نشوند تبدیل به شهر‌ها قرمز خواهند شد. هفته گذشته ۴ استان مازندارن، گلستان، گیلان و اردبیل در وضعیت قرمز بودند که از وضعیت قرمز خارج شدند.

وی در ارتباط با مصوبات امروز گفت: بحث منع تردد‌های درون شهری از امروز و فردا از ساعت ۸ شب خواهد بود و از ساعت ۱۸ همه مشاغل به جز گروه شغلی یک تعطیل هستند، پس از شب یلدا منع تردد به حالت قبل بازخواهد گشت و تردد بین استانی از شهر‌های نارنجی به سایر شهر‌ها مشمول جریمه خواهد بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آزمون استخدامی گفت: صدهزار نفر پس از برگزاری آزمون جذب مراکز دولتی می‌شوند، ۱۷۰۰ حوزه این آزمون برگزار مشخص شده است و این آزمون با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد. این آزمون دوبار به تعویق افتاده است تا شرایط برگزاری آزمون فراهم شود و این ازمون دی ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد بازگشایی مدارس نیز برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی در شهر‌های نارنجی و زرد مطرح شد که این دانش آموزان بتوانند حضوری در کلاس‌های درس شرکت کنند، این بحث مخالفین و موافقینی دارد که در این خصوص دو هفته دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی مدارس محدودیت کرونا کرونایی سخنگوی ستاد ملی پروتکل ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش آموزان و معلمان اقدام به ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا my.medu.ir کرد تا از خدمات گسترده آن به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما به گفته قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد پس از وارد شدن به این درگاه برای بارگزاری مدارک با اختلال مواجه می شوند و با توجه به محدود بودن زمان برای ارائه مدارک قبول شدگان آزمون استخدامی تا تاریخ ۹ اردیبهشت شهروند خبرنگار ما درخواست سریع پیگیری این موضوع را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام من در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم، طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبین از روز پنحشنبه تا یکشنبه مهلت دارن وارد سایت مشخص شده بشن و مدارکشون رو جهت مرحله مصاحبه بارگزاری کنن، از روز پنجشنبه من هر دو ساعت یکبار حتی نیمه های شب وارد سایتmy.medu.ir میشم، و بخش گزینش و استخدام رو هر چه میزنم باز نمیکنه، تو رو خدا کمک کنید بگید چه کنیم مهلت بارگزاری مدارک تا یکشنبه تموم میشه، این چه وضعیه؟!

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲