Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:15:46 GMT

نماینده کانادا در اسکار، رد صلاحیت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۸۵۵۸

نماینده کانادا در اسکار، رد صلاحیت شد

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «پسر بامزه» به کارگردانی دیپا مهتا دیگر در بخش بهترین فیلم بین المللی جوایز آکادمی رقابت نمی‌کند و در عوض برای حضور در بخش بهترین فیلم و همینطور دیگر بخش‌های عمومی در نظر گرفته خواهد شد.

آکادمی علوم و هنرهای سینما اطلاع داد که «پسر بامزه» متعلق به تله فیلم کانادا، به دلیل استفاده زیاد از دیالوگ‌های انگلیسی، با نیازمندی‌های این آکادمی برای واجد شرایط شدن در بخش فیلم‌های بین المللی اسکار مطابق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوامل تله فیلم کانادایی در این باره گفت: با وجود اینکه پس از اعلام آکادمی احساس نا امیدی کردیم، هیجان زده هستیم که می‌توانیم همچنان حمایت خود را از این فیلم داشته باشیم چرا که ماجراجویی در اسکار همچنان ادامه دارد.

«پسر بامزه» در سریلانکا فیلمبرداری شده و داستانش در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ می‌گذرد و تصویرگر قصه پسر نوجوانی به نام آرجی است که در حالی که تنش‌های سیاسی بین اقلیت‌ها در حال افزایش است، در خانواده و جامعه‌ای رشد می‌کند که تفاوت‌های بیرون از قوانین اجتماعی را برنمی‌تابد. «پسر بامزه» اقتباسی از رمانی درباره بزرگ شدن به قلم شیام سلوادورای از سوی کانادا به اسکار می‌رود.

البته کمیته اسکاری کشور کانادا دو فیلم را انتخاب کرده است. در حاضر، فیلم دوم در حال بررسی توسط آکادمی است و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار پسر بامزه پسر بامزه هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار پسر بامزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم

دانشجویان دانشگاه‌های کانادا با شعار «اسرائیل بیرون بیرون» به اعتراضات خود ادامه می‌دهند و بر خواسته‌های خود برای آزادی فلسطین و پایان دادن به نسل‌کشی در نوار غزه تاکید می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!