Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@21:09:44 GMT

درخواست پروین چند ساعت قبل از فینال

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۸۷۹۶

درخواست پروین چند ساعت قبل از فینال

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: من دعا می‌کنم تا تیم محبوبم پرسپولیس امروز ایران را شاد کند و از همه این تیم می‌خواهم با تمام وجود به میدان پا بگذارند.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از ایرنا، علی پروین با اشاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا که امروز میان تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی برگزار می‌شود، اظهار داشت: نه تنها من بلکه همه مردم ایران دوست دارند قرمزپوشان با پیروزی مقابل نماینده کره جنوبی قهرمان آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: پرسپولیس‌ با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، آنها رقیبان قدرتمندی را شکست دادند تا به این بازی سرنوشت‌ساز رسیدند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس می‌تواند افتخار بزرگی را برای فوتبال ایران به رقم آورد و کسب جام از سوی قرمزپوشان به همه مردم ایران تعلق خواهد داشت.

پروین تصریح کرد: پرسپولیس دو سال پیش در یک قدمی قهرمانی آسیا بود اما نتوانست به این مهم برسد و حالا فرصت خوبی است تا بتواند به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد برسد.

وی تاکید کرد: اولسان به طور حتم از قدرت پرسپولیس با خبر است و می‌داند با چه تیمی پیکار خواهد داشت، آنها می‌دانند روز سختی را مقابل قهرمان پنج دوره لیگ برتر ایران پیش رو خواهند داشت.

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: من دعا می‌کنم تا تیم محبوبم پرسپولیس امروز ایران را شاد کند و از همه مربیان و بازیکنان این تیم می‌خواهم با تمام وجود به میدان پا به میدان بگذارند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان کره‌ جنوبی خواهد رفت.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!