Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در شامگاه روز جمعه ۲۸ آذرماه محمدرضا ابراهیمی نوازنده عود، سردار سرمست نوازنده آکاردئون و سهیل پیغمبری نوازنده کلارینت باس و سینا خشک بیجاری نوازنده تنبک ساعت ۲۱ جمعه در تالار رودکی به روی صحنه رفتند. در این اجرا قطعاتی از «آلبوم فیروزه» ساخته محمدرضا ابراهیمی اجرا شد.

دونوازی بهاره فیاضی، نوازنده تار و گوهرناز مسائلی نوازنده دایره و تنبک اجرای دوم روز جمعه ۲۸ آذرماه بود که ابتدا قطعاتی را به یاد استادان موسیقی ایران فرامرز پایور و علینقی وزیری اجرا کردند و سپس قطعه ای را در ماهور به صورت بداهه نواختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاره فیاضی درباره این اجرا گفت: ما در این برنامه به بزرگان موسیقی ایران مانند استاد پایور و استاد وزیری ادای احترام و با اجرای قطعات این استادان یک برنامه کلاسیک اجرا می کنیم که هم یک فرصت برای شنیدن این آثار باشد و هم یاد این استادان را زنده کنیم.

فیاضی در ادامه گفت: وقتی اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی برگزار شد بسیار خوشحال شدم و از آن موقع فکر کردم چقدر خوب است که یک برنامه با محوریت ساز برگزار شود و خوشبختانه این اتفاق افتاد. در این روزها که کنسرت‌ها نمی‌تواند به حالت عادی برگزار شود، برگزاری کنسرت‌های آنلاین برای روحیه مردم و خود نوازنده‌ها خوب است. کنسرت آنلاین یک تجربه جدیدی محسوب می‌شود، این شیوه از برگزاری کنسرت اتفاق بسیار خوبی است. البته امیدوارم شرایط هر چه زودتر به حالت عادی برگردد ولی تا آن زمان خوب است که این کنسرت‌های آنلاین ادامه پیدا کند.

فیاضی درباره آموزش آنلاین موسیقی گفت: پیش از کرونا تأکید زیادی داشتم که کلاس‌ها باید حضوری باشد و آنلاین درس نمی‌دادم اما وقتی مجبور شدیم کلاس‌ها را به صورت آنلاین برگزار کنیم به مرور به شرایط عادت کردیم. فکر می‌کنم کلاس‌های آنلاین تا الآن بد نبوده و حتماً پس از کرونا برای دوستانی که شرایط و امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارند، کلاس‌های آنلاین را ادامه خواهم داد.

اجرای عیسی غفاری (سه‌تار)، نوشین پاسدار (عود) و سهیل رزاقی (تنبک) ساعت ۲۱ و اجرای علی کاظمی (تار)، یاسمین شاه‌حسینی (عود) و شایان میرزایی (تنبک) ساعت ۲۲ برنامه های سومین روز دومین دوره کنسرت های آنلاین موسیقی دستگاهی است که شنبه ۲۹ آذرماه در تالار رودکی اجرا می شود و علاقه مندان می توانند اجراها را در صفحه اینستاگرام هفدانگ و بنیاد رودکی و سایت تیوال مشاهده کنند.

دومین دوره کنسرت های آنلاین موسیقی دستگاهی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی ۲۷ تا ۳۰ آذر در تالار رودکی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها علینقی وزیری بنیاد رودکی تالار رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت تیوال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علینقی وزیری بنیاد رودکی تالار رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت تیوال علینقی وزیری بنیاد رودکی تالار رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت تیوال اخبار کنکور کنسرت های آنلاین آنلاین موسیقی تالار رودکی کنسرت ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم