Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بر رفع مشکلات کارخانه سیمان بجنورد تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بر رفع مشکلات کارخانه سیمان بجنورد تاکید کرد.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری همچنین در بازدید از کارخانه سیمان بجنورد در بین مدیران و دست اندرکاران این کارخانه حضور یافت و در جریان مهمترین مسائل ومشکلات مبتلابه آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جلسه مشترکی که در پایان این بازدید برگزار شد به تولیدات محدود این کارخانه در شرایط فعلی اشاره و تصریح کرد: اینکه کارخانه سیمان بجنورد با این همه توانمندی‌ها و قابلیت توسعه صادرات و تأمین نیاز‌های داخل و خارج از استان خراسان شمالی در حال حاضر با ۳۰ درصد از ظرفیت خود فعالیت کند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

جعفری پس از اعلام مدیر این کارخانه مبنی بر کاهش یک سوم محصولات به علت افت فشار گاز ناشی از مشکلات مربوط به فصل سرما طی تماس تلفنی با عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشورو رییس دبیرخانه ستاد مرکزی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مراتب را با وی مطرح و از تداوم پیگیری‌های دستگاه قضایی تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان شمالی با بیان اینکه تخصیص میزان گاز مصرفی به صنایع اصولا در زمره اختیارات واحد دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران است گفت: با توجه به ماهیت این قبیل مشکلات و سازوکار‌های اجرایی مربوطه و نیز فرایند قانونی قابل اقدام برای رفع این مشکل مراتب منوط به اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسؤولین و متولیان امر در سطح ملی است.

بیشتر بخوانید: کمک دستگاه قضایی به رفع موانع تولید در کارخانه صبا کار یلدای سهند بندرعباس

جعفری تأکید کرد: متعاقب این تماس تلفنی با جدیت و قاطعیت به دنبال رفع مشکلات هستیم و امیدواریم پیگیری‌های بعدی که دستگاه قضایی استان از مجرای دبیرخانه ستاد مرکزی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام خواهد داد بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات این کارخانه را رفع نماید.

بازدید از بخش‌های مختلف زندان شیروان و بررسی مشکلات مددجویان در گفتگو با رییس زندان و دیدار چهره به چهره با تنی چند از مددجویان از دیگر برنامه‌های رییس کل دادگستری استان در این شهرستان بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بازدید از کارخانه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بازدید از کارخانه رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی کارخانه سیمان بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی