Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:53:36 GMT

تب تند قیمت آجیل‌های شب یلدا در یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۸۸۹۲

تب تند قیمت آجیل‌های شب یلدا در یزد

ایسنا/یزد رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد قیمت انواع مخلفات آجیل شب یلدا را در این استان اعلام کرد.

«محسن جلیلی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تاکید بر ضرورت اجتناب از برگزاری دورهمی‌های یلدا به منظور حفظ سلامت خانواده‌ها در برابر بیماری منحوس کرونا، افزود: با این وجود، تهیه آجیل یلدا از مرسوماتی است که با توجه به شرایط حاضر خانواده‌ها می‌توانند به دور از برگزاری دورهمی‌ها آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد نرخ آجیل و خشکبار این روزهای بازار یزد، تصریح کرد: قیمت انواع پسته بین ۱۷۰ تا ۳۳۰ هزار تومان و قیمت انواع تخمه کدو بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر کیلوگرم فندوق ایرانی بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان، بادام ۵۳ تا ۶۰ هزار تومان و مغز گردو ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

جلیلی‌پور قیمت هر کیلو نخودچی و کشمش را به ترتیب بین ۳۵ تا ۴۵ هزار و ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: آجیل چهار مغز با پسته و فندوق نیز به بین ۲۱۰ تا ۲۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان این که انجیر خشک بین ۱۰۰ تا ۲۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد، گفت: توت خشک بین ۴۵ تا ۱۲۰ هزار تومان، آلو خشک بین ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، آلبالو خشک بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان و آجیل میوه‌های خشک نیز ۶۵ تا ۱۸۰ هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد در پایان از عرضه انواع میوه خشک شامل سیب، پرتقال، خرمالو، توت فرنگی، تنبه، کیوی، الو، برگه شفتالو و موز برای یلدا نیز خبر داد و گفت: قیمت مخلوط ۱۰ میوه مذکور ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آجیل و خشکبار شب یلدا هزار تومان خشک بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول