Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان روز شنبه از آغاز فعالیت هشتمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان از امروز شنبه ۲۹ آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری خبر داد.
حسین اسحاقی انتخاب منطقه جنوب کرمان را به عنوان پایلوت (نمونه) نمایشگاه مجازی کشوری نقطه عطفی در تاریخ فرهنگی این منطقه دانست و از پیش‌بینی مشارکت بالای مردم این منطقه در نمایشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد زیرساخت‌های هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان انجام شده تا هیچ مشکلی برای حضور مردم هفت شهرستان جنوبی کرمان در نمایشگاه ایجاد نشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از ارائه تخفیف ۴۰ درصدی به مردم خبر داد و گفت: بُن کتاب تا آخرین روز نمایشگاه به متقاضیان ارائه می‌شود.
وی به مزایای برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان اشاره کرد و ارسال رایگان کتاب، دسترسی آسان از طریق تلفن همراه به نمایشگاه، حضور تعداد زیاد ناشران و برگزاری متنوع برنامه‌های جنبی را ازجمله مزیت‌های برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
اسحاقی با بیان اینکه متقاضیان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از نمایشگاه کتاب بازدید کنند، گفت: مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان با مراجعه به سامانه www.ketab.ir  نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.
وی به اطلاع رسانی و تبلیغ نمایشگاه مجازی کتاب استانی جنوب کرمان اشاره کرد و از اطلاعی‌رسانی ۹۰ درصدی به مردم هفت شهرستان جنوبی کرمان از طریق تبلیغات شهری، فضای مجازی، نشریات،خبرگزاری‌ها و هنرمندان خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مردم هفت شهرستان این منطقه برای شرکت در نمایشگاه کتاب دعوت کرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در فضای مجازی لذا مردم از دورترین منطقه می‌توانند از طریق نرم افزار وارد سایت این نمایشگاه شده و نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار جنوب را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان نمایشگاه کتاب جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان نمایشگاه کتاب جیرفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان نمایشگاه کتاب جیرفت اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب مردم هفت شهرستان نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی خدمتكار آرانی، مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در گفتگوی رادیویی در مورد آغاز طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی در استان تهران اظهار كرد: این طرح اواخر سال گذشته در سازمان امور اجتماعی وزارت كشور طراحی و پیاده‌سازی آن آغاز شد. مشاركت مردمی همواره یكی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است كه نیازمند بسترسازی برای حضور مردم به صورت نظام‌مند در جهت حل مسائل حوزه‌های مختلف فراهم شود كه وظیفه متولیان است.

او در این باره افزود: در سازمان امور اجتماعی كشور وزارت كشور، ناظر به مسائل اجتماعی و فرهنگی در موضوع كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی، دغدغه مشاركت مردمی وجود داشت و به این نگاه این طرح طراحی شد. در طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی تلاش می‌شود كار شناسایی دقیق ظرفیت‌های مردمی كشور به‌ویژه استان تهران صورت گیرد كه در سال‌های گذشته صورت نگرفته است. پس از این مرحله، ارزیابی ظرفیت‌ها در دستور كار قرار می‌گیرد و پس از آن نیز استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

آرانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تمهید مقدمات و بسترسازی‌ها تا اوایل تابستان و اواخر بهار صورت گرفته تا از آغاز تابستان بتوان ظرفیت مردمی را به كار گرفته و به صورت بهینه از آن در جهت حل مسائل مختلف استفاده شود.

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیك دستگاه‌های اجرایی با مجموعه‌های مردمی گفت: سازمان بهزیستی، كمیته امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها با مجموعه‌های مردمی در ارتباط هستند كه باید دور یك میز قرار گرفته و داشته‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به میدان آورده و در فضای روشن از آنها به صورت هدفمند استفاده شود.

او لازمه برنامه‌ریزی روشن را تعریف گام‌های اجرایی و زمان‌بندی‌های مناسب دانست و ادامه داد: تا اواخر خردادماه شناسایی و ارزیابی اولیه صورت می‌گیرد و از اوایل تابستان در سطح كشور استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود سكوی ظرفیت‌های مردمی استان تهران را در فضای مجازی بالا آورده تا برای همه ارگان‌ها و همه نهادها قابل شناسایی و استفاده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است