Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- تحلیل‌های انجام‌شده در دوران شیوع کرونا خبر از آن دارد که سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های بزرگ فناوری در این بازه زمانی به سمت فناوری ابری و جمع‌آوری بازخورد سیستماتیک از کارمندان تغییر کرده است. تحلیل‌های انجام‌شده در دوران شیوع کرونا حکایت از آن دارد که سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های بزرگ فناوری در این بازه زمانی به سمت فناوری ابری و جمع‌آوری بازخورد سیستماتیک از کارمندان تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی zdnet، گزارش‌های به‌دست آمده از مراکز تحلیلی PwC و Qualtrics حاکی از آن است که بسیاری از مدیران ارشد در زمینهٔ فناوری، سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه‌های مرتبط با فناوری‌های ابری و ابزارهایی برای جمع‌آوری بازخورد از تجارت کارمندان را افزایش داده‌اند.
 
این مطالعه شامل بیش از 200 مدیر ارشد اجرایی، مدیر فنی و مدیر فناوری در کمپانی‌های با حداقل 1000 کارمند بود.
این تحلیلگران همچنین مدیران یاد شده را بر اساس میزان سرمایه‌گذاری‌شان روی پروژه‌های فناوری برای پشتیبانی از یک نیروی کار توزیع‌شده طبقه‌بندی کردند.
     
اطلاعات به‌دست ‌آمده از PwC و Qualtrics همچنین حاکی از آن است که دپارتمان‌های فناوری اطلاعات ابرقهرمانان خاموش دوران همه‌گیری کرونا در زمینهٔ امکان انجام دورکاری بوده‌اند.
طبقه‌بندی آنها نشان داد که سازمان‌های پیشرو در زمینهٔ فناوری، به میزان چشمگیری روی امنیت و حریم خصوصی، فناوری‌های ابری و تجربه کارمند و مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
سرمایه‌گذاری در زمینهٔ مشارکت و تجربه برای حفظ رشد درآمد و همچنین فرهنگ ‌سازمانی طراحی شده است.
 
سازمان‌های پیشرو همچنین سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینهٔ بهره‌وری و ابزارهای همکاری را نیز افزایش داده‌اند.
علاوه بر این، حدود 94 درصد از سازمان‌های مورد بررسی اعلام کرده‌اند که بازخورد تجربه کارمندان از فناوری را با معیارهای عملیانی نظیر آمار جمعیتی، استفاده از نرم‌افزار و تعداد بلیت‌های فناوری ارسال شده می‌سنجند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کرونا مدیریت فناوری اطلاعات سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان گفت:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست