Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد شهرهای قرمز کشور به صفر رسید، واکنش محسن رضایی به تحریف سخنان رهبر انقلاب توسط برخی محافل رسانه‌ای، نشست بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ برگزار شد، ایران و قطر همواره دارای روابط دوستانه و نزدیکی بوده‌اند برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، تعداد شهرهای قرمز کشور به صفر رسید،  واکنش محسن رضایی به تحریف سخنان رهبر انقلاب توسط برخی محافل رسانه‌ای، نشست بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ برگزار شد، ایران و قطر همواره دارای روابط دوستانه و نزدیکی بوده‌اند از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در شنبه ۲۹ آذر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد شهرهای قرمز کشور به صفر رسید/ جمع نشویم تا کم نشویم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با تبریک روز پرستار به پرستاران که در یک سال اخیر تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند،گفت: از مردم می‌خواهیم در شب یلدا به خاطر مصادف بودن با روز پرستار، برای حمایت از پرستاران و حمایت از سلامت مردم جامعه در مراسم یلدایی که همیشه بوده و اساس آن نیز احترام به بزرگ خانواده و صله رحم است، برای سلامتی بزرگان خانواده دید و بازدیدها متوقف شود و از طریق تلفن و فضای مجازی این مراسم را بدون حضور انجام دهند.

رییس جمهوری با یادآوری شعار «جمع نشویم تا کم نشویم»، اظهار کرد: در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها خیلی همکاری کردند. اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم؛ این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کرونا، دولت و کادر درمان و همه نیروهایی که بار مسئولیت را بر دوش کشیدند، دست به دست هم دادند و این اتحاد و همدلی و اعتماد مردم به تخصص بهداشتی کشور بود که ما را از این موج سهمگین نجات دهد.

روحانی با اشاره به آمارها تصریح کرد: وقتی آمارها و نمودارها را نگاه می‌کردیم تقریبا همه جا موج سوم از موج قبلی بیشتر بوده است. همه ویروس قوی‌تر شده بود و همه به سمت سرما رفته بودیم.

 

واکنش محسن رضایی به تحریف سخنان رهبر انقلاب توسط برخی محافل رسانه‌ای

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحریف سخنان رهبر انقلاب در برخی رسانه‌ها در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:« حرکت هماهنگ و هدفمند برخى از محافل رسانه‌اى داخلى و خارجى، براى تحریف نظر رهبرى درباره رفع تحریم‌ها، و نیز توهین، دروغ پراکنى و تشویش اذهان عمومى، به وضوح تمام بغض و کینه دشمن، بویژه دشمنى  اسرائیل و  آمریکا و خط نفوذ با اسلام و انقلاب اسلامى را نشان مى‌دهد. همه باید بهوش باشیم.»

 

نشست بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ برگزار شد

آخرین نشست بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ با حضور قالیباف رئیس پارلمان و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور پیش از ظهر امروز برگزار شد.

روزهای آینده گزارش این جلسه از تفریغ بودجه سال ۹۸ در صحن مجلس خوانده خواهد شد.

پیش از این، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات از ارائه گزارش تفریغ بودجه قبل از دی ماه امسال، برای نخستین بار خبر داده بود. او گفته بود این اتفاق پیش از تشکیل کمیسیون تلفیق به پایان رسیده است و قطعاً در سرنوشت بودجه ۱۴۰۰ تاثیر جدی خواهد داشت.

 

ایران و قطر همواره دارای روابط دوستانه و نزدیکی بوده‌اند

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی قطر، ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت های فراوان و توانمندی های موجود، همکاری های فیمابین دو کشور بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شیخ تمیم بن حمد آل ثانی

امیر دولت قطر

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

فرا رسیدن روز ملی قطر را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

جمهوری اسلامی ایران و امیرنشین قطر همواره دارای روابط دوستانه و نزدیکی بوده‌اند. اطمینان دارم در سایه اراده مقامات عالی دو کشور این روابط صمیمانه در آینده نیز همچنان در جهت تأمین منافع دو ملت گسترش و تداوم خواهد یافت.

امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های فراوان و توانمندی‌های موجود، بیش از پیش شاهد توسعه و تعمیق همکاری‌های فیمابین در تمامی زمینه‌ها باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سربلندی مردم دوست و برادر قطر را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارکنان تیپ ۳۱۶ زرهی

حجت الاسلام  عباس محمد حسنی با فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، مسئولان فرهنگی و جمعی از کارکنانِ تیپ ۳۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش (همدان) دیدار کرد. در این ارتباط ویدیو کنفرانسی که به منظور بررسی و تحلیل وضعیت فرهنگی و راهکارهای ارتقای آن ها و رایزنی با برخی از کارکنان درباره موضوعات مختلف انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها پس از تبادل نظر، تصمیمات مقتضی را اتخاذ کرد.

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار تعداد شهرهای قرمز کشور به صفر رسید محافل رسانه حجت الاسلام برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند