Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:42:21 GMT

یلدا مطلقا ممنوع/ به خاطر یک شب، «آتش» به پا نکنید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۴۶۷

یلدا مطلقا ممنوع/ به خاطر یک شب، «آتش» به پا نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نشست امروز ستاد استانی  مقابله با کرونا، اظهار داشت: دورهمی های یلدا می تواند آتش کرونا را در کشور و استان شعله ور کند، از مردم خواست به خاطر یک شب زحمات این چندماهه برای کاهشی شدن سیر بیماری کرونا را به هدر ندهند.

وی ادامه داد: با توجه به سیر کاهشی کرونا در استان، برای کاهشی شدن سیر این بیماری تلاش های فراوانی در دو سه ماه اخیر با همکاری گسترده مردم صورت گرفته و هزینه های سنگینی هم از جمله اعمال تعطیلی های گسترده فعالیت اصناف، ممنوعیت ترددها، تلاش شبانه روزی کادر درمان و هزینه های سنگین دارو و تامین تخت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از این همه تلاش و خسارتی که متقبل شدیم، امروز شاهد سیر کاهشی بیماری هستیم، اما کوچکترین غفلت می تواند دوباره ما را به وضعیت قبل برگرداند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا، حقیقتا نگران این شب و دورهمی های آن هستیم، چرا که می تواند به راحتی آتش کرونا را در کشور و استان دوباره شعله ور کند.

مرادی اضافه کرد: دورهمی های شب یلدا سنت دیرینه ایرانی هاست، اما امسال شرایط متفاوت است و برپایی این سنت می تواند به قیمت جان خیلی ها تمام شود.

وی افزود: دورهمی های شب یلدا بطور معمول در خانه بزرگان فامیل است و تجمع در خانه این افراد می تواند جان افراد سالمند را به خطر بیندازد.

مرادی گفت: اعمال محدودیت های تردد در شب های منتهی به یلدا ضروری است و با هر محدودیتی که به کاهش دورهمی ها و سیر کاهشی بیماری منجر شود موافقیم .

وی افزود: از تمام مردم می خواهیم که به خاطر یک شب زحمات این چندماهه را به باد ندهند و جان خود و عزیزانشان را به خاطر یک شب دورهمی به خطر نیندازند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی شب یلدا اقتصاد خاطر یک شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای زنجان کاهشی شد

حسین سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، گفت: دمای هوای روزانه در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در استان برقرار است.

وی یادآور شد: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش های گسترده تری پیش بینی شده است.

سلطانی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهرها انتظار می رود، اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت:‌ این هشدار از ظهر امروز / پنجشنبه/ تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

سلطانی تصریح کرد: بر همین اساس به دلیل پیش بینی بارش های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۹ و ۲۴ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۴، خرمدره ۱۲ و ۲۴ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۲۱ درجه، حلب ۱۲ و ۲۹ درجه، گرماب ۱۰ و ۲۳ درجه، سلطانیه هشت و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد