Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان گفت: ۱۲۰ بسته معیشتی کمک مومنانه یلدایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«نوش آفرین شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 120 بسته معیشتی کمک مومنانه یلدایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: این بسته شامل برنج، گوشت مرغ، روغن مایع، رشته پلویی، چای، ماکارونی، نخود، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و سایر اقلام است.

 

وی خاطر نشان کرد: این کمک های مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون تهیه و در اختیار افراد بی بضاعت و نیازمند قرار گرفت.

 

شایقی افزود: این کمک ها با هدف یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از کرونا در شب یلدا است و امیدواریم با این حرکت کوچه دل این خانواده ها را در سالروز ولادت حضرت زینت کبری (س) شاد کرده باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و مشارکت در طرح «ایران قوی» از مهمترین هدف اجرای این طرح خداپسندانه بود.

 

شایقی اظهار داشت: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و کمک های مومنانه این کانون در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: این حرکت معنوی و انساندوستانه کوچکترین فعالیت است که در مقابل گرامیداشت نام و یاد خاطره حضرت زینب (س) می توان انجام داد و امیدواریم این بیماری هر چه زودتر پایان یابد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل روز پرستار شب یلدا اردبیل خانواده های آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج