Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شکراله حسن بیگی،  گفت: برنامه این است که با کادر موجود انتخابات برگزار کنیم ولی از سوی دیگر پیگیری هایی از سوی نمایندگان مجلس و دیگران در حال انجام است و انتظار دارند که تغییراتی در استان داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا هفته گذشته جایجایی هایی داشتیم ولی فرمانداران را که تجربه داشتند حفظ کردیم در جابجایی هایی که انجام شد فرماندار پاکدشت به بهارستان رفت و فرماندار فیروزکوه به پاکدشت امد و برای فیروزکوه نیز تا روز یکشنبه فرماندار معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یکی دیگر از شهرستانهای استان تهران دوستان پیگیر تغییرات هستند اگر آن تغییر انجام شود اخرین تغییر خواهد بود و در غیر اینصورت فیروزکوه اخرین تغییر محسوب می شود و برنامه دیگری برای تغییر فرمانداران نخواهیم داشت.

معاون سیاسی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برگزاری انتخابات و روند آماده سازی ها گفت: ستاد انتخابات اواسط اسفندماه تشکیل می شود؛ ملاک ما مهم ترین انتخابات یعنی ریاست جمهوری است که ستاد نیز بر مبنای آن تشکیل می شود اما برای اینکه کار را شروع کرده باشیم و هماهنگی های لازم انجام داده باشیم، جلساتی تحت عنوان ستاد هماهنگی انتخابات برگزار کرده ایم.

به گفته حسن بیگی، در این جلسات که به صورت منطقه ای در استان برگزار می شود تقسیم کار و کمیته ها شکل گرفته اند و عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران شناسایی شده اند تا اموزش های غیرحضوری این نمایندگان انجام شود. جلسه اموزش پنج استان تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم نیز در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در تهران و در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار انتخابات مهمی که هریک سال درمیان برگزار می شود در سال 1400 برگزار می کنیم بر همین اساس در این حوزه به حدود 28 هزار صندوق رای نیاز داریم که امیدواریم به کمک خداوند این انتخابات ها را به خوبی برگزار کنیم.

حسن بیگی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک شوراهای شهر و روستا گفت: هیچ تصمیمی هنوز گرفته نشده است ممکن است انتخابات شوراها مثل دوره گذشته شهرهایی که شورای 9 نفره داشتند الکترونیکی باشد اما در این باره هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

پربیننده ترین ابلاغ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت۲۰ هوای تهران در وضعیت قرمز قرار دارد لغو دستوری محدودیت ارتفاعی جماران، محرمانه به شهرداری تهران ابلاغ شد چهاربانده کردن قطار حومه‌ای استان تهران تا سه ماه آینده/ تعیین تکلیف متروی پرند توسعه حمل و نقل عمومی به اندازه تامین مرغ و تخم‌مرغ اهمیت دارد/ بی‌هماهنگی بین وزرا برای اجرایی شدن مصوبات حمل و نقلی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شکراله حسن بیگی استانداری تهران استانداری تهران انتخابات انتخابات شورای شهر شکراله حسن بیگی حوزه انتخابیه تهران انتخابات شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد