Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:11:24 GMT

رعد قم قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۷۰۰

رعد قم قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم مردان رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خود از دور رفت فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ذوب روی صبای زنجان رفت و همچون چهار رقیب دیگر خود در این رقابت‌ها، حریف زنجانی را با اقتدار از پیش‌رو برداشت و قهرمان نیم‌فصل شد.

این در حالی است که لیگ برتر بدمینتون به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا بیش از دو ماه تعطیل بود و بعد از برگزاری چهار هفته مسابقات نیم‌فصل نخست، سرانجام رقابت‌های هفته پایانی دور رفت برگزار شد و تیم رعد پدافند هوایی قم بدون شکست در جایگاه نخست جدول موقعیت خود را تحکیم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته پنجم در شهرهای زنجان، اردکان و شهر بابک به انجام رسید و با پیروزی تیم‌های شهرداری شهر بابک، رعد پدافند هوایی قم و صنایع اردکان همراه بود، در شرایطی که شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد قم میهمان نماینده زنجان بودند و با نتیجه قاطع چهار بر یک حریف خود را شکست دادند.

در سایر مسابقات این هفته تیم شهرداری شهر بابک با نتیجه سه بر دو از سد دانشگاه یزد گذشت و تیم صنایع اردکان نیز در خانه خود با حساب چهار بر یک فولاد مبارکه سپاهان را برد تا عنوان قهرمانی نیم‌فصل به نماینده قم اختصاص یافته و تیم‌ها بلافاصله آماده انجام بازی‌های دور برگشت شوند.

در حالی که مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون با عنوان جام خلیج فارس و به شکل رفت و برگشت در10 هفته برگزار می‌شود، شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم باید نخستین بازی خود از نیم‌فصل دوم را در میهمانی تیم بدمینتون دانشگاه یزد برگزار کنند.

انتهای پیام / 78002       

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بدمينتون ليگ برتر رعد رعد پدافند هوایی قم لیگ برتر بدمینتون نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده

مهاجم نروژی سیتی می گوید هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده و تیمش تنها روی بازی بعدی با فولام تمرکز دارد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون  بود و در نهایت ۵ بر یک به برتری رسید.

ارلینگ هالند مهاجم سیتی چهار گل برای سیتیزن ها در دقایق ۱۲، ۳۵، ۴۵ و ۵۴ بازی به ثمر رساند.

این پوکر، دومین پوکر  سریع تاریخ لیگ برتر میز شد. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی در آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه ۴ گل به واتفورد زده بود تا زودترین پرکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

همچنین این بیست و یکمین هت تریک در دوران فوتبال هالند است. 

همچنین این هت تریک، ششمین هت تریک هالند در لیگ برتر بود تا این ستاره نروژی از رود فان نیستلروی، روبین فان پرسی، اندی کول و دیمیتار برباتوف (هر کدام ۵  هت تریک) پیشی بگیرد.

ارلینگ هالند که اکنون ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است بعد از بازی گفت: چهار فینال دیگر باقی مانده است و باید بتوانیم در هر ۴ بازی باقی مانده با قدرت ادامه دهیم. الان تمام تمرکز ما روی دیدار با فولام است و تنها به این دیدار فکر می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید