Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@08:28:54 GMT

واکنش به ورود وزیر برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۷۷۴

واکنش به ورود وزیر برای استقلالی‌ها

رحمان رضایی درباره اظهارات محمود فکری بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن مبنی بر اینکه وزیر ورزش به موضوع داوری باید ورود کند، گفت: ما نمی‌دانستیم وزیر هم می‌تواند به این موضوع ورود کند و اگر می‌دانستیم از بازی اول که پنالتی علیه ما گرفته شد به وزیر می‌گفتیم ورود کند تا الان وضعیت ما این گونه نباشد و 4 پنالتی علیه ما گرفته نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اخراج اشتباه بازیکنش در دقیقه یک بازی با ماشین‌سازی تصریح کرد: اگر می‌دانستیم وزیر ورزش ورود می‌کند ماهم زودتر می‌گفتیم تا وزیر بررسی کند و ترتیب اثر بدهد، حداقلش این بود که در دقیقه 30 همین بازی با استقلال پنالتی محرز ما گرفته می‌شد. همه عالم گفتند داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت و هیچکس با شک و تردید هم نگفت ولی بازهم حقمان خورده شد و متاسفانه پنالتی برای ما گرفته نشد. 

وی در خاتمه درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: برای پرسپولیس امروز آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله این تیم بتواند با قهرمانی در آسیا مردم را خوشحال کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران