Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در حوزه کرونا گفت: ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی در قالب تیم‌های نظارتی و ۳۵۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم‌های پشتیبانی در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند.

«سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برنامه‌های بهداشتی قم در راستای مقابله با کرونا گفت: تیم‌های بهداشتی مرکز بهداشت و همچنین کارشناسان در راستای مقابله با این ویروس فعالیت کرده و شاهد دستاوردهای عظیمی نیز بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: مراکز سرپایی برای تشخیص کرونا را تشکیل داده‌ایم که این مراکز به انجام تست‌های سریع کرونا مجهز بوده و درصورتی‌که فردی مراجعه کرده و دچار علائم باشد، به‌سرعت تست انجام خواهد شد.
 

وی با اشاره با اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح نیز در سطح استان در حال پیگیری بوده که از ابتدای آذرماه در قم اجرایی شده و بازدیدهای روزانه و هفتگی در محله‌های استان در قالب این طرح به‌خوبی در حال انجام است.


محبی گفت: 1200 نیروی بهداشتی در قالب تیم‌های نظارتی و 3500 نیروی بسیجی در قالب تیم‌های پشتیبانی در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند.


رئیس مرکز بهداشت قم گفت: طرح شهید سلیمانی فقط مخصوص شهر قم نیست، بلکه در بخش‌های تابعه نیز آغازشده و 320 مراقب سلامت به‌صورت تلفنی پیگیر وضعیت بیماران کرونایی هستند و در صورت عدم پاسخگویی، نیروهای بسیج در محل پیگیری کرده و گزارش می‌دهند.


وی گفت: همچنین 28 تیم ره‌گیری نیز که شامل کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیج می‌شوند، وضعیت سکونت بیماران کرونایی را بررسی و ضدعفونی و نمونه‌گیری سریع از اطرافیان بیمار را انجام می‌دهند.


محبی گفت: در هفته گذشته 1039 نمونه‌گیری انجام‌شده که 72 درصد این نمونه‌ها در مراکز بهداشتی سرپایی انجام‌شده است که از کل تست‌های انجام‌شده، 300 مورد مثبت بوده است.


وی بیان داشت: خوشبختانه استفاده مردم از ماسک افزایش‌یافته و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اماکن صنفی ۷۴ درصد شده است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا طرح شهید سلیمانی قالب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد از نوع «شهاب» و کشتی هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت به نمایش درآمده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، در حال حرکت به سمت بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) بود.

کد خبر 6093742

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟