Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه سالگرد شهادت سرداران مقاومت، رهبر انقلاب روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، با خانواده و دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهادت این شهدای گرانقدر دیدار کردند. مقام معظم رهبری در بیاناتشان از رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان یاد کردند

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیاناتشان درباره تحریم‌های آمریکا و خنثی کردن این تحریم‌ها فرمودند:

"من قبلاً هم گفته‌ام، حالا هم تکرار میکنم: رفع تحریم دست دشمن است، و خنثیٰ کردن تحریم دست ما است؛ غیر از این است؟ ما که نمی‌توانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند، اما خودمان می‌توانیم این تحریم دشمن را خنثیٰ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البته چهار سال است تأخیر شده یعنی از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ی تحریم‌ها یکباره برداشته بشود، اما تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده. تأخیر شده، اما اگر بتوانیم با روش درست، عاقلانه، با روش اسلامی و ایرانی، با روش عزتمندانه تحریم را برطرف کنیم، باید برطرف کنیم."

پس از پخش بیانات فرمانده کل قوا برخی از روزنامه‌های داخلی؛ صحبت‌های رهبر انقلاب را تقطیع و تحریف کردند و آنچه را که به مذاق خودشان و خارجی‌ها خوش می‌آمد تیتر یک روزنامه‌ها کردند.

سایت رسمی رهبر انقلاب در واکنش به این تحریف و دستکاری، پوستری را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

کار جریان تحریف، آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است

پس از این اقدام غیرحرفه‌ای روزنامه‌ها، کاربران فضای مجازی توئیت‌های اعتراضی خود را با هشتگ #جریان_تحریف در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب مقام معظم رهبری رهبر معظم انقلاب روزنامه ها جریان انحرافی واکنش کاربران رهبر انقلاب روزنامه ها رفع تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران هشدار داد.

این روزنامه نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخداد‌های اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آن‌ها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان سازی‌های مصنوعی شوند این روز‌ها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!