Web Analytics Made Easy - Statcounter

میقانی گفت: با توجه ایام کرونا، جابجایی کالا از مبادی خروجی استان گلستان رشد ۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی میقانی» امروز (شنبه 29 آذر) در نشست خبری که به مناسبت «هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری» برگزار شد، گفت: بخش حمل و نقل بسیار مهم، حساس و زیربنایی است و نقش اساسی در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در ایام کرونا که خواسته یا ناخواسته بسیاری از مشاغل نباید فعالیت کنند، جابجایی کالا از مبادی خروجی استان رشد 8 درصدی داشته است.

 

وی اظهارداشت: در این شرایط، 446 هزار و 362 بار کامیون از استان بارگیری شده است.

 

میقانی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون، ورود کالا از مبادی استان های دیگر به استان گلستان نیز 6 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به شکل گیری قرارگاه ۱۷ ربیع، افزود: مسئولیت حمل و نقل این قرارگاه با راهداری است و دغدغه های بخش حمل و نقل و رانندگان در این قرارگاه بررسی می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، سوخت، روغن، لاستیک و لوازم یدکی را از دغدغه های مطرح شده رانندگان در این قرارگاه برشمرد و گفت: از سال 97 تا کنون 71 هزار و 420 حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شده است ولی این تعداد کفایت نیاز رانندگان را نمی کند.

 

وی تاکید کرد: نیاز است در این بخش همکاران ما در حوزه تولید و صنعت و معدن توجه ای داشته باشند.

 

میقانی افزود: در این جلسه مقرر شد سیستم توزیع لاستیک شارژ شود و توزیع سوخت هم بر اساس پیمایش باشد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات قرارگاه 17 ربیع حمایت رانندگان در زمینه سوخت بود، گفت: در 17 نقطه استان توزیع گازوئیل 600 تومنی صورت می گیرد و رانندگان می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بیمه تکمیلی رانندگان نیز افزود: 10 هزار و 800 راننده ناوگان عمومی بیمه تکمیلی هستند.

 

وی یادآور شد: یک هزار و 628 ناوگان فعال عمومی در استان وجود دارد که از این تعداد 690 دستگاه مینی بوس، 202 دستگاه اتوبوس و 734 دستگاه سواری هستند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: جابجایی مهدی میقانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه